אא

שר התיירות: "אל למדיניות שתהא דווקנית או חסרת רגישות מתבקשת"

שר התיירות פנה אל ראש הממשלה בבקשה לקיים דיון בממשלה בנוגע למדיניות משרד הפנים, בטענה ש"בעוד משרד התיירות פועל לעידוד התיירות, משרד הפנים מכשיל את מאמצי השיווק ומסכל את פעילות המשרד והענף".

Shutterstock Shutterstock
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, מבקש מראש הממשלה לקיים דיון בישיבת הממשלה בנושא מדיניות משרד הפנים. "בעת האחרונה, הקשיח משרד הפנים את מדיניותו וביצע שורה של פעילויות, בכל הנוגע לאכיפת חוקי ההגירה, אשר גורמות לפגיעה קשה בתיירות הנכנסת וחשוב מכך - לתדמית ישראל בעולם", כותב השר.

השר מונה מספר מהלכים של משרד הפנים, כגון פשיטת יחידת "עוז" על מלון שרתון תל אביב ב- 27 ביולי, ודרישת משרד הפנים ממארגני התיירות הנכנסת להפקיד ערבות אישית בהיקף של עשרות אלפי שקלים, שתפרע במידה ואחד התיירים לא יעזוב את הארץ בתום הביקור. "גזרה זו מהווה מכשול חדש בפני סוכני נסיעות רבים, העוסקים בתיירים נכנסת, ממדינות הנוגעות לגזרה זו, ובכך מוותרת ישראל על ביקורם של אלפי צליינים ממדינות שונות", כותב השר.

השר מציין הנחיה חדשה של משרד התיירות שמגבילה תנועת תיירים לשטחי הרשות הפלסטינית: "לא די בכך, בסוף השבוע התבשר משרד התיירות על נוהל חדש של משרד הפנים, המגביל תנועת אזרחים זרים , שמסלולם כולל גם ביקור בשטחי הרשות הפלסטינית בגדה המערבית. מדובר בהחמרת תנאי כניסתם לישראל של אזרחים ממדינות שונות ולהם קשרי עבודה, עסקים או תיירות בגדה המערבית ובישראל. למותר לציין כי החלטה זו של משרד הפנים גורמת לפגיעה קשה בתדמית ישראל ובתיירות הנכנסת, שכן חלק מביקור התיירים כולל ביקור במקומות קדושים המצויים ברשות הפלסטינית".

"ברצוני להדגיש כי חובתנו למלא בקפידה אחר הוראות החוק במלואן וכלשונן ולשמור אמונים למדינת ישראל. אולם אל למדיניות שתהא דווקנית או חסרת רגישות מתבקשת. עושה רושם כי כל אלה נעדרים לאחרונה ממדיניות משרד הפנים", מסיים השר את מכתבו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: