אא

הסוכנים זועמים: אל על החלה לבקש מהם למכור בלי עמלות

החברה יצאה במבצע, באמצעות חברת איירתור, במסגרתו מתבקשים הסוכנים למכור את טיסות אל על לחברי ארגון "חבר" ללא קבלת עמלה, כאשר הדבר ייחשב להם בטרגט. יו"ר איירתור, קובי קרני, זעם על כך והורה למנכ"לית, זיווה לוריא, לעצור את המכירה.

Shutterstock Shutterstock
האם חברת אל על מתחילה לעצור את העמלות לסוכני הנסיעות? כך לפחות עולה מהמבצע שהשיקה חברת התעופה לחברי "חבר" באמצעות חברת איירתור.

אל על פנתה לסוכני הנסיעות וביקשה מהם למכור את המבצע, במסגרתו מקבלים החברים בארגון "חבר" הנחה של 9%, מבלי לשלם עמלה. אל על ציינה בפני הסוכנים כי המכירות יחשבו לטרגטים שלהם.

איירתור הוציאה אתמול את המבצע, והסוכנים זועמים על חברת אל על. "משמעות הדבר, שאל על מתחילה להרגיל את הסוכנים לא לקבל עמלות", אמר גורם בכיר בענף.

יו"ר איירתור, קובי קרני, ששמע על הדבר, כעס והורה למנכ"לית איירתור, זיווה לוריא, לעצור את המבצע. קרני הורה על כינוס מועצת המנהלים לישיבה כדי שהדבר ייפסק ואף מאיים בהתפטרות מתפקיד יו"ר איירתור.

בשלב זה איירתור ממשיכה במבצע. קרני אמר בתגובה: "איירתור עומדת בפני פרשת דרכים. בשבוע הבא יש אסיפה כללית ונראה מה יקרה. המבצע הזה לא מקובל עלי וביקשתי שיעצרו אותו".

לוריא סירבה להגיב. בתגובה לשאלה, למעשה את פועלת בניגוד להוראות היו"ר שלך? השיבה לוריא: "הכל בסדר, אני לא יכולה להגיב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: