אא

האוניה האיטלקית COSTA PACIFICA הגיעה לראשונה לנמל אשדוד

חברת נמל אשדוד ערכה אתמול [יום א'] קבלת פנים חגיגית לאניית הנוסעים, במסגרת אירוע לציון עגינת הבכורה, במעמד רב החובל של האנייה ובהשתתפות הנהלת חברת נמל אשדוד. מנכ"ל חברת מד קרוזס: "בשלושת החודשים הקרובים צפויים להגיע עם האוניה 30 אלף תיירים".

Shutterstock Shutterstock
האוניה המפוארת, שהושקה לפני מספר חודשים ומיוצגת בישראל על ידי חברת מד קרוזס, נציגתה הבלעדית של חברת השייט האירופאית COSTA CROCIERE, הגיעה לארץ כשעל סיפונה כ- 3,500 נוסעים ו- 1,100 אנשי צוות. באוניה 17 סיפונים, מהם 14 סיפוני אירוח הנפרסים לאורך 300 מטר של פאר ואטרקציות.

עיצוב האנייה מבוסס על המוסיקה כמוטיב העיקרי ובין האטרקציות: אולם תיאטרון, אוסף אמנות, המורכב מ- 308 יצירות אומנות מקוריות ו- 5,929 רפרודוקציות, הפקת דיסק אישי באולפן הקלטות, ספא ושתי בריכות מקורות בתקרת זכוכית.

לדברי ענת סמובסקי, מנכ"ל חברת מד קרוזס, "האוניה קוסטה פסיפיקה תפקוד את נמלי ישראל כל 11 יום וצפויים להגיע על סיפונה בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2010 כ- 30 אלף תיירים. התיירים ירדו לסיורים בירושלים מצדה וים המלח ויהיה כיף גדול לראות אלפי תיירים מטיילים בישראל".

ניצב יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד: "במהלך החודשים האחרונים אנו עדים לגידול משמעותי במספר אניות הנוסעים הפוקדות את נמל אשדוד. חברת הנמל מקדמת בברכה את התיירות הנכנסת והיוצאת מישראל דרך נמלי הים ומזמינה את ציבור הנוסעים ליהנות מהשירותים שמעניק הנמל ומטרמינל הנוסעים המתקדם המצוי בנמל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: