אא

בלעדי: יוסי פישר מחוץ לקבוצת אי.די בי. תיירות

האח של אבי פישר ומי שהיה משנה למנכ"ל כלל תיירות, שימש עד כה כנציג של בעלי השליטה בכל חברות התיירות של IDB למעט ישראייר, נחשב לאחד מהמוכשרים והמוערכים בתעשיית התיירות, נפקד מהעץ הארגוני החדש של IDB תיירות.

Shutterstock Shutterstock
איש התיירות הוותיק והמוערך, יוסי פישר, נמצא מחוץ לקבוצת אי.די.בי תיירות. האח של אבי פישר, מבעלי קבוצת אי.די.בי, לא קיבל משום מה תפקיד במערך החדש של החברה.

פישר שימש בין השאר כחבר במועצות המנהלים השונות של כלל תיירות ומה שהיה גנדן תיירות מאז שנת 2003, מעט אחרי שגנדן רכשה את גרעין השליטה ב-IDB. היה משנה למנכ"ל כלל תיירות מאז 2005, כאשר מונה לתפקיד ע"י בעלי IDB נוחי דנקנר ואבי פישר, ודיווח להם ולמועצת המנהלים, ליווה את מכירת בתי המלון של כלל תיירות לאזורים, ליווה את המיזוג של דיזנהאוז עם יוניתורס, ליווה כדירקטור את הרכישה של עידן חדש ע"י המילניום השלישי-"צבר".

פישר בעל ותק וניסיון של 25 שנה בתחום התיירות בארץ ובחו"ל. הקשר שלו לקבוצת דיזנהאוז תיירות ונסיעות החל בתחילת שנות ה-90, עת ששימש כמנהל השיווק של דיזנהאוז בגרמניה ממשרדי החברה שם. בפועל, פישר שימש עד כה כנציג של בעלי השליטה בחברות התיירות של IDB, למעט ישראייר.

פישר הקפיד במהלך השנים בהן פעל כדירקטור ומשנה למנכ"ל לשמור על "פרופיל תקשורתי" נמוך, מסרב סדרתי להתראיין או להצטלם. לפני מספר חודשים, כאשר חברת אופן סקיי, בה הוא משמש כדירקטור, קיימה מפגש לסוכני הנסיעות, במטרה להציג בפניהם את חברת התעופה הגרמנית 'קונדור', שאופן סקיי החלה לייצג בישראל, הסכים פישר לקיים ראיון ראשוני ונדיר בעיתון 'פספורט'.

אבל למרות היותו של פישר בעל רקע וידע מהרחבים ביותר בקבוצה בתחומי התיירות והנסיעות, ולמרות שהוא נחשב לאחד האנשים המוכשרים והמוערכים בתעשיית התיירות הישראלית, מקומו נפקד מהעץ הארגוני של IDB תיירות. פישר לא השתתף באף אחד מהדיונים ומהפורומים הפנימיים שנערכים במסגרת המיזוג.
פישר השתתף ביום ראשון האחרון בכנס המנהלים במלון דן אכדיה בהרצליה, כנס בו הוצגה ההשלמה של המבנה הארגוני והניהולי של IDB תיירות. שמו ותפקידו לא הוזכרו באף אחד מהנאומים והמצגות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: