אא

שירות חדש: רכישת שירותי אינטרנט בחיוב ישיר של מספר החדר

Smartnet הכריזה היום על השקת ממשק חדש למגזר המלונאי, שפותח במשותף עם החברות פידליו וסילברבייט, יצרניות מערכות ניהול למלונות. השירות מתבסס על ממשק בין מערכות Smartnet למערכת הניהול המלונאית [PMS] ומאפשר הזמנת אינטרנט וחיוב חשבון החדר on-line.

Shutterstock Shutterstock
עד היום, אורח שהיה מעוניין בשירות אינטרנט יכול היה להגיע לקבלה או להקליד את פרטי האשראי שלו on-line על מנת לרכוש זמן גלישה. המערכת החדשה הופכת את רכישת השירות לפשוטה יותר, כמו הזמנת שתייה בלובי – יש לציין שם, מספר חדר ואמצעי זיהוי נוסף והחיוב מתווסף באופן אוטומטי לחשבון החדר במערכת המלונאית. החשבון משולם בצ'ק אאוט.

עינב כהן, מנכ"ל סילברבייט ישראל, בירכה על היוזמה: "אנחנו בהחלט בעד קידום יוזמות של ספקי שירות בתחום המלונאות להטמעת ממשק מול המערכת שלנו. אחד היתרונות הגדולים של סילברבייט הוא הגמישות וההתאמה לדרישות הלקוח. גישה זו באה לידי ביטוי גם בפרויקט מול חברת Smartnet, המאפשר ממשק ישיר בין אורחי המלון ותוכנת הניהול, ללא תיווך של צוות המלון. אנו רואים חשיבות רבה לפרויקט זה, בשל הפריסה הרחבה של Smartnet בשוק המלונאי בארץ, עובדה שמסייעת להפצה מהירה של הפתרון".

בעז ארבל, מנכ"ל Smartnet, הוסיף: "כבר לפני הפיתוח החדש עם פידליו וסילברבייט הצענו את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות הרכישה לאורחי בתי המלון להם אנו מספקים שירות. כעת אנו מוסיפים אפשרות נוחה נוספת לרווחת האורחים. אנו מאמינים כי כל לקוח יבחר בדרך הנוחה לו ביותר לרכוש את החיבור לאינטרנט ומשתדלים להעמיד לרשותו אפשרויות רבות ככל האפשר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: