אא

ההתאחדות מזהירה: החלת חוקים נוספים על תחום התיירות יימנע מהנוסעים תעריפים נמוכים

יוסי פתאל מזהיר כי בהעדר ההתאמות הנדרשות בחוק, לא יוכלו חברות התעופה להציע בשוק הישראלי את התעריפים הנמוכים, מאחר ואלה נמכרים בתמורה להתחייבות הלקוחות, שלא לבטל את הזמנתם לאחר ששילמו.

Shutterstock Shutterstock
התאחדות סוכני הנסיעות פנתה לסגנית שר התמ"ת, ח"כ אורית נוקד, בבקשה לקיים דיון דחוף בהתאמות הנדרשות בחוק שירותי התיירות לטובת ציבור הלקוחות.
תיקונים חדשים בחוק הגנת הצרכן, המוחלים גם על תחום התיירות, יביאו לכך שלקוחות ישראלים לא ייהנו מתעריפים נמוכים במיוחד אותן משווקות חברות התעופה המוזלות.
במכתב שהפנתה התאחדות סוכני הנסיעות לח"כ נוקד מסר מנכ"ל ההתאחדות יוסי פתאל, כי בהעדר ההתאמות הנדרשות בחוק לא יוכלו חברות התעופה להציע בשוק הישראלי את התעריפים הנמוכים במיוחד, מאחר ואלה נמכרים בתמורה להתחייבות הלקוחות שלא לבטל הזמנתם לאחר ששילמו.
תיקוני החקיקה האחרונים מאפשרים ללקוחות בכל התחומים לבטל עסקאות שנעשו באמצעות האינטרנט והטלפון עד 14 יום מיום ביצוען.
"אין זה סביר" מסביר פתאל, " שלקוח המזמין כרטיסי טיסה במחיר מבצע של כ- 100$ בתמורה להתחייבותו שלא לבטל את ההזמנה, יוכל להשתמש בחוק למטרות שלהן לא נועד, ולבטל כרטיס מסוג זה".
"בעולם התיירות מקובל להציע ללקוחות הנחות מפליגות במכירה מוקדמת, בתמורה להתחייבות הלקוח שלא לבטל את ההזמנה. מן הראוי שגם בארץ יוכל שוק התיירות לפעול כמקובל בשאר חלקי העולם".
"במצב הנוכחי" אומר פתאל, "חברות תעופה זרות רבות שיש להן נציגויות בישראל, והן מפעילות אתרי אינטרנט בחו"ל שפתוחים גם לציבור הישראלי עלולות להישפט בבתי משפט בישראל בגין עבירה על חוק הגנת הצרכן".
"בשורה התחתונה, הדבר יביא לכך שאותן חברות יימנעו ממכירת מוצריהן הזולים בשוק הישראלי, והמשמעות היא פגיעה בצרכנים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: