אא

שר התיירות: "מדינת ישראל היא מדינה אידיאלית לקיום מחנות אימונים ומשחקי ספורט, בכל עונות השנה ובמיוחד בתקופת החורף האירופי"

משרד התיירות יארח מחרתיים, יום ה', את וועידת אופ"א השנתית, המתקיימת לראשונה בישראל, בה תשתתף צמרת הכדורגל העולמית, חודשיים לפני משחקי המונדיאל

Shutterstock Shutterstock

לראשונה, לאחר שנים של ניסיונות מצד מדינת ישראל, מביע אופ"א אמון בישראל עם בחירת הארגון לקיים את הוועידה השנתית שלו בארץ. הוועידה תתקיים בתאריכים 25.3-23.3, כחודשיים לפני משחקי המונדיאל בדרום אפריקה. בוועידה, אשר ביקורה בישראל הינו באחריות אופ"א והתאחדות הכדורגל של ישראל, ישתתפו כ-330 איש מצמרת הכדורגל העולמי, בראשם נשיא פיפ"א, סאפ בלאטר, נשיא אופ"א, מישל פלטיני, כדורגלן העבר הגרמני, פרנץ בקנבאואר וראשי מועדוני הכדורגל הבכירים בעולם.

ביום ה', ה- 25.3.10, יארח משרד התיירות את הוועידה ואת משתתפיה. האורחים ישתתפו בסיור באתרי התיירות המרכזיים בעיר העתיקה בירושלים בסיומו של הסיור תתקיים קבלת פנים חגיגית במצודת דוד ,עם סיום האירוע תתקיים ארוחת ערב חגיגית במלון הר ציון בירושלים.



אירוח משרד התיירות מיועד להגביר את שיתוף הפעולה ישראל למדינות אירופה, אשר ביכולתו להביא להגדלת התיירות לישראל ולשיפור תדמיתה בעולם כמדינה מודרנית ובטוחה. הוועידה והביקור בישראל, כולל אתרי התיירות בהם יבקרו חברי המשלחת, צפויים לסיקור תקשורתי נרחב של מאות עיתונאים מכלי התקשורת המרכזיים בעולם, המלווים את הוועידה. משרד התיירות ישתמש בחודשים הקרובים בחומרים המצולמים מן הביקור, במסגרת פעולות השיווק המתבצעות ברחבי העולם.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי: "לארגונים אופ"א ופיפ"א, לראשיהם ולחברים בהם, מעמד וחשיבות רבה בזירה הבינלאומית ולביקורם חשיבות רבה לתדמית ישראל בעולם. ישראל היא מדינה אידיאלית לקיום מחנות אימונים, פעילויות ומשחקי ספורט, בכל עונות השנה ובמיוחד בעונת החורף האירופי. אני משוכנע כי הצירוף של מזג האוויר והתשתית לקיום אימונים ומשחקים, לצד האתרים הרבים ואפשרויות הבילוי, הנופש והפנאי, יביאו את אורחינו לבחור בישראל כיעד לביקור אישי ומקצועי בעתיד. פרסום ביקורם של דמויות מוכרות מתחום הכדורגל הבינלאומית כולל מיטב שחקני העבר, יביא להגעתם של תיירים רבים נוספים לישראל ולהעלאת תדמיתה של ישראל בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: