אא

תוכנת הניווט החדשה iGO PRIMO תספק דיווחי תנועה

חברת הניווט Nav N Go, מפתחת תוכנת iGO, השיקה אתמול [יום ב'] את תוכנת הניווט iGO PRIMO. התוכנה כוללת מנגנון אזהרות בדרכים, שמתריע על מפגעים או אירועים בדרך ושירות מידע על עומסי תנועה.

Shutterstock Shutterstock
חברת Nav N Go הבינלאומית, אשר עוסקת בפיתוח פתרונות מתקדמים לניווט לווייני תלת-ממדי, יישומים ניידים ושירותי תוכן/קהילה, השיקה את ביום ב' השבוע את תוכנת הניווט iGO PRIMO. התוכנה, שמשווקת בארץ באמצעות חברת Gps & More Ltd, כוללת מגוון קטגוריות, כגון: ניווט לציי רכב, מנגנון אזהרות בדרכים, שמתריע על מפגעים או אירועים בדרך ושירות מידע על עומסי תנועה .

iGO PRIMO כוללת ממשק משתמש חכם, הלומד את התנהגות המשתמש, גרפיקת תלת מימד, מסלולי הדגמה, מדריך הפעלה פנימי ותפריט מהיר המותאם להעדפות המשתמש. בין מגוון אפשרויות התוכנה: מסך סיכום נסיעה, "חזרה לרכב" , מחשב דרך חכם, הקלטת מסלולים, סימולציה חכמה של הניווט, לחצן "איפה אני נמצא", ניווט לפי תמונות וחישוב בו זמנית של 4 סוגי מסלולים לכל יעד תוך השוואה ביניהם ובחירת המועדף בלחיצת כפתור.

כמו כן התוכנה כוללת ממשק מולטימדיה עשיר, הכולל מציג תמונות, נגן מוסיקה, ממיר מידות, מידות ביגוד, מידע מדינה, מחשבון, זמני זריחה ושקיעה ומחשב צריכת דלק.

לדברי דודי וירניק, נשיא Nav N Go: "אנו שמחים להציג את תוכנת IGO PRIMO. לאחר חמש שנים של ניסיון מצטבר בפיתוח תוכנות הניווט, אפשר לומר שהגענו לתוכנה אופטימאלית, אשר מאגדת בתוכה פשטות הפעלה וידידותיות למשתמש ומגוון תכונות מתקדמות ביותר וחדשניות, תוך שמירה על פשטות השימוש. התוכנה החדשה כוללת את מגוון האפשריות של תוכנת ה- IGo 8 בתוספת למעלה מ- 30% אפשרויות ותכונות נוספות עם פשטות ההפעלה של IGo Amigo. בנוסף נעשה שיפור משמעותי ביותר בצד הויזואלי של התוכנה, לטובת העשרת חווית המשתמש בתוספת הוספת מנוע ניווט חזק במיוחד המאפשר חישוב נתיבים ארוכים ומסובכים תוך שניות בודדות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: