אא

לוג'יטק מציגה סט מקלדת ועכבר אלחוטי מרופדים במיוחד

העכבר והמקלדת מותאמים למבנה כף היד והאצבעות ומדמים תחושה טבעית.

Shutterstock Shutterstock

בעידן בו המחשב הפך לחלק מרכזי מתוך סדרת הפעולות של האדם והשימוש בו מרגיש איבר נוסף מסך כלל איברי גוף האדם, החליטו לפתח בחברת לוג'יטק סט עכבר ומקלדת אשר השימוש בהם מרגיש טבעי ממש כמו השימוש ביד.


הסט החדש מדגם MK520 מאפשר שליטה מושלמת ונוחות לאורך זמן.

העכבר החדש מעוצב בצורה שמזכירה כף יד בעלת שקעים מיוחדים לאצבעות וכן מעטפת רכה של גומי המאפשר אחיזה נוחה, וצורתו הסימטרית מבטיחה נוחות גם לשמאליים. לעכבר חיי סוללה של שנה והוא כולל טכנולוגית לייזר חדישה המאפשרת גלישה חלקה על כל משטח שהוא.

המקלדת החדשה בעלת מקשים מיוחדים בעלי משטח מרופד, אך עם זאת עמיד ונוקשה. מקשי המקלדת אף הם עשויים בצורת שקעים המותאמים לצורת קצות האצבעות, לנוחות מרבית ויכולת הקלדה נוחה במעבר בין מקש למקש. למקלדת חיי סוללה ארוכים של 3 שנים והיא כוללת מרכז בקרה חכם אשר מבצע הוראות ללא לחיצה על העכבר כגון דפדוף בין שירים, או החלשת והגברת הווליום.

הסט האלחוטי תומך בטכנולוגיית הרסיבר המאוחד: המכשירים מתחברים באופן אלחוטי לחיבור USB בגודל זעיר המחובר למחשב. אותו USB מסוגל לקלוט בעת ובעונה אחת מספר רב של אביזרים אלחוטיים ללא כל הפרעות או שיבושים בקליטה ולמרחק של עד 10 מטרים.
סט המקלדת והעכבר הנוחים מושתתים על טכנולוגית הלייזר ווירלס שמתאפיינת על- ידי קידוד אבטחה גבוהה, כך שכל המידע המועבר למחשב נשמר ומאובטח .

מחיר וזמינות: ניתן להשיג בחנויות מתחילת אוגוסט, במחיר של כ- 350 ₪.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: