אא

הדקה ה-90 משיקה חוויית גלישה רב מימדית

חברת הדקה ה-90 משדרגת את חוויית הגלישה של משתמשי האתר ותפעיל החל מהיום טכנולוגיית גלישה רב מימדית. השימוש בטכנולוגיה אמנם מצריך ביצוע התקנה במחשב אך מאפשר לצפות באתר בפרישת דפיו על גבי המסך, ומציגה תמונות ואובייקטים בתלת מימד.

Shutterstock Shutterstock
הדקה ה-90 משיקה היום , בשיתוף עם חברת Visual domains, את טכנולוגיית הגלישה והחיפוש המתקדמת ונוס.

טכנולוגיית גלישת ונוס מציגה את דפי האתר בפרישה רוחבית על גבי המסך ומאפשרת לצפות בכל הדפים בו זמנית, בסדר שנקבע על ידי המשתמש. לכל דף מצורף סימן בולט, שמציין אם הוא קשור לחו"ל או לארץ וסמל תלת מימדי בולט בצד הדף מבהיר מה תוכנו. הטכנולוגיה מאפשרת למשתמש להציג תקריב ולחדד רזולוציה של תמונות. האפליקציה מאפשרת ביצוע חיפושים באמצעות google או yahoo ולסדר את התוצאות בפרישה רוחבית באמצעות הטכנולוגיה.

הדקה ה-90 פועלת בעיקר באמצעות Call center ואתר האינטרנט. כשליש מהמכירות מתבצעות באמצעות אתר האינטרנט ולדברי צביקה מושקוביץ, מנכ"ל החברה, ההערכות הן כי בתוך שנתיים 60% מסך המכירות יתבצע באמצעות האינטרנט. החברה שוקדת על הטמעת פיתוחים טכנולוגיים שיגבירו את חוויית המשתמש, והשקת הטכנולוגיה נעשית כחלק מהמאמץ בעניין.

צביקה מושקוביץ, מנכ"ל הדקה ה-90: "חברת הדקה ה-90 הייתה עד היום הראשונה והמובילה בענף התיירות בתחום השיווק הישיר והאינטרנטי. החברה עשתה פריצת דרך משמעותית בעולם המקוון והוכיחה לכל כי שיטת מכירת מוצרי תיירות, נופש ופנאי דרך האינטרנט תתפוס נתח גדול בישראל. שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולהיות הסמן הימני בשוק. האתגר שלנו הוא תמיד להתקדם הלאה לדבר הבא. אנחנו מכריזים היום על אתר שהוא פורץ דרך בעולם הטכנולוגיה כולו. חודשים התלבטנו האם הלקוח הישראלי בשל לפריצת דרך שכזאת. אני מעריך שכל גולש, אשר ייכנס לעולם הרב מימדי שבאתר שלנו, יישאר באתר זמן רב יותר מאשר כיום, יקבל ערכים מוספים וייהנה מחוויית גלישה ייחודית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: