אא

מי אנשי השנה של הענף ? קראו היום בגיליון החג של פספורט

60 עמודי צבע עם ראיונות עם אחישי גל, הבעלים והמנכ"ל של חברת איסתא בראיון נדיר על הצלחת איסתא , סיפור ההצלחה של אליעזר שקדי באל על, מוני בר על הצלחת אייר ברלין,טואי באדג'ט ועוד,יוסי מואטי הבעלים של יש תיירות,לאחר רכישת "ימבטבע", ליאור רביב המנכ"ל החדש של רשת ישרוטל, דן ואיתי לוי ממשיכי הדרך באופקים ,דני סעדון מנהל סניף ישראל של אל על ,סיכום השנה ועוד .

Shutterstock Shutterstock

אחישי גל, מנכ"ל איסתא ומי שהפך בשנה החולפת לבעל מניות עם 38% בחברה בדרך כלל הוא סרבן ראיונות תמידי. לקראת ראש השנה, לכבוד הגיליון המיוחד של עיתון 'פספורט', גל הסכים לראיון נדיר וייחודי. לראשונה גל מדבר על הכל. מדוע דווקא כעת רכש את המניות , איך הפכה איסתא להיות חברה כל כך  מצליחה, על התוכניות ועל ענף התיירות בכלל, אחישי גל מדבר בגילוי ועונה על הכל....
בעיתון גם סיפור ההצלחה של אליעזר שקדי ואל על, ומה חושב מנכ"ל אל על על מערכת היחסים עם סוכני הנסיעות...
עוד בעיתון בן 60 העמודים, 100 האנשים המשפיעים בענף התיירות, התעופה והמלונאות בישראל, יוסי מואטי מדבר לראשונה לאחר רכישת 'ימבטבע' וההצלחה של המגי'ק 1 . כמו כן חושף, ליאור רביב המנכ"ל הנכנס של ישרוטל מה קורה בינו ובין המנכ"ל העוזב רפי שדה, ועל דוד פתאל והתוכניות שלו לגבי ישרוטל. כמו כן תמצאו בגיליון המיוחד, סיפור ההצלחה של מוני בר וטואי, דני סעדון מנהל סניף ישראל של אל על, מדבר על אירן, מבצע אנטבה, מבצע שלמה, סוכני הנסיעות ועוד. 


כמו כן בעיתון שנה אחרי פטירתו של אלברט לוי, הבעלים של אופקים נסיעות, חשיפה של ממשיכי הדרך דן ואיתי לוי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: