אא

כיצד ישראל צריכה להיערך לחורף הקר ביותר באירופה?

מדענים צופים שהחורף הקרוב באירופה יהיה הקר ביותר מזה כ- 1,000 שנה. ישראל יכולה להיות יעד המפלט לכל אותם אירופאים, שירצו להימלט מהקור העז למספר ימי שמש ושעשועים. כל מה שדרוש הוא "ביטוח נגד קור".

Shutterstock Shutterstock
לאחרונה פורסמה בתקשורת העולמית ידיעה על כך שמדענים ברוסיה צופים שהחורף הקרוב באירופה צפוי להיות הקר ביותר מזה כ- 1,000 שנה.

המדענים הרוסים מגבים את הערכתם בשינויים אקלימיים שהתרחשו בזמן האחרון באירופה. ברור שזוהי הצהרה שקשה לגבות אותה בנתונים בדוקים, שהרי את מזג האוויר באירופה התחילו לתעד באופן מדעי רק לפני כ- 100 שנים.

אתם בטח שואלים לעצמכם מה לנו, אנשי התיירות בישראל, שכידוע היא חלק מאסיה, ולתחזית זו?

התשובה לכך היא תיירות שמש!. אם אכן זוהי התחזית לאירופה והיא תתממש רק בחלקה, הרי שישראל יכולה להיות יעד המפלט מן הקור לכל אותם אירופאים, שירצו להימלט מהקור העז למספר ימי שמש ושעשועים.

אילת, ארץ השמש הנצחית עם טמפרטורה ממוצעת של 25 מעלות בחורף, ים המלח, טבריה ואפילו ערי החוף: ת"א, הרצלייה, נתניה, אשקלון ואשדוד, בהן הטמפרטורה בימי החורף עומדת על ממוצע של 18 מעלות צלזיוס.

הרעיון הבסיסי שלי הוא לפעול על פי רעיון דומה לזה של קפריסין, אשר בזמנו שיווקה את עצמה בחורף והציעה לתיירים "ביטוח נגד ימי גשם". אם זכרוני אינו מטעה אותי, גם רשת ישרוטל שיווקה מוצר דומה באחד החורפים.

משרד התיירות ביחד עם סוכני התיירות הנכנסת ורשתות בתי המלון יציעו "ביטוח נגד קור", כאשר הרעיון מאחורי הביטוח יהיה שאם הטמפרטורה היומית באזור מסוים תרד מתחת ל- 15 מעלות במשך 3 ימים רצופים יוחזר לנופש מחיר השהיה במלון בימים הללו. כמובן שהביטוח יהיה קשור באזורי נופש חמים יחסית ולא הגליל או הכרמל.

החיבור של שמש, נופש בשילוב ביקור באתרים היסטוריים ודתיים הופך את ישראל ליעד אטרקטיבי, כל מה שנותר הוא שמינהל השיווק של משרד התיירות, התאחדות המלונות ולשכת מארגני תיירות ירימו את הכפפה ויפעלו לשווק את מוצרי התיירות של ישראל יחד עם הביטוח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טור אישי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: