אא

ביום שלישי הקרוב תוכתר אלופת הקט רגל של ענף התיירות בפעם החמישית

אחרי שלב המשחקים בבתים המוקדמים 'ליגת אופן סקיי של ענף התיירות', המאורגנת ע"י אתר פספורטניוז ועיתון פספורט, נכנסת ביום שלישי ה- 26.10 לשלב ההכרעה. ראשי הענף מתכוונים להגיע למשחקים.

Shutterstock Shutterstock
אופיר טורס, אל על, אמדאוס, השטיח המעופף, רשת ישרוטל, נזרין טורס, רשת רימונים ושלמה סיקסט - אחת משמונה הנבחרות האלה תוכתר ביום שלישי הקרוב ה-26.10 לאלופה החדשה של ענף התיירות והתעופה בקט רגל, במסגרת 'ליגת אופן סקיי' של ענף התיירות, המאורגנת ע"י אתר פספורטניוז ועיתון פספורט.
משחקי ההכרעה יתקיימו החל מהשעה 10:30 בבוקר במתחם הגול טיים, בדרך הטייסים 24 בת"א, ואנשי הענף מוזמנים לבוא להתרענן ולראות את 'ליגת אופן סקיי' בפעולה.
בסוף היום, יתקיים טקס מיוחד בו תוכתר האלופה והקבוצות שיסיימו במקום השני, השלישי, הרביעי, מלך השערים, השחקן המצטיין והנבחרת ההוגנת והמפתיעה.

זו הפעם החמישית, שתוכתר האלופה של ענף התיירות והתעופה. בשנים הקודמות זכו בתואר: פי.טי.סי, רשת מלונות פתאל, רשת מלונות קלאב הוטל וחברת ארקיע.
ראשי הענף הבטיחו את הגעתם למשחקים. כך צפוי להגיע בועז וקסמן, הבעלים של אופיר טורס לתמוך מקרוב אחרי נבחרתו, ראובן - אלקס מנכ"ל רשת רימונים, ליאור רביב - מנכ"ל רשת ישרוטל גם צפוי להגיע, כמו גם אייל קשדן - מנכ"ל השטיח המעופף, דני סעדון - מנהל סניף ישראל בחברת אל על וגדי מור - מנכ"ל אמדאוס.
החברות זוכות לתמיכה והעידוד של המנכ"לים ובעלי הבית רוצים לחזור הביתה עם התואר.

כמה דברים כבר ברורים עוד לפני משחקי ההכרעה. האלופה של השנה שעברה ארקיע, הודחה כבר בשלב הבתים המוקדמים ב'בית המוות', בו הייתה יחד עם אל על, שלמה סיקסט ורשת מלונות פתאל.
רשת מלונות פתאל, שזכתה באליפות לפני שלוש שנים, הודחה כבר בשלב המוקדם.
לעומתה, רשת ישרוטל, שמשתתפת לראשונה באליפות, עלתה לשלב רבע הגמר יחד עם רשת מלונות רימונים.
מי שעוד משתתפת לראשונה ונראית בהחלט כמי שמסוגלת ללכת עד הסוף היא, חברת נזרין טורס מנצרת.
שלב רבע הגמר מספק לנו מפגשים מרתקים ומלאי עניין.
שלמה סיקסט - רשת רימונים, אופיר טורס - רשת ישרוטל, אמדאוס - אל על והשטיח המעופף - נזרין טורס.
הנבחרות מתכוננות בשיא הרצינות לאליפות ובמתח גדול מאד.

אלי זליג, מאמן השטיח המעופף, שתפגוש את נזרין טורס אומר: "קיבלנו את ההגרלה הקשה ביותר. לדעתי, נזרין הנבחרת הטובה ביותר. יהיה קשה לעבור שלב. ננסה לבוא להפתיע. השאיפה הגדולה להתקדם שלב משנה שעברה, וזה להגיע לחצי הגמר".
סאדר חטיב מנזרין טורס בתגובה: "אנחנו, כפי שכבר ציינתי, משתתפים לראשונה באליפות. אחרי שראינו את הרמה של הקבוצות, ראינו שהשטיח המעופף קבוצה טובה. אנחנו מתכוננים לעבור את השלב הזה. המטרה שלנו כעת לקחת את האליפות. זה לא קל, אבל אפשרי. נעמוד טוב במגרש כדי לנצל כל הזדמנות. השטיח קבוצה טובה, אך המטרה שלנו להגיע עד לגמר. התרשמנו לטובה מהיום הראשון של האליפות ואנחנו מתכוונים להשתתף כל שנה באליפות".
סאדר מוסיף בצחוק: "אני חושש שאם ננצח את השטיח, הם יפגעו בעבודה שלנו. הם חברה טובה ואנחנו עובדים איתם כל הזמן".

באופיר טורס, שתפגוש את ישרוטל, מכוונים הכי גבוה. יאיר מזור, מאמן-שחקן אופיר טורס: "מצפה לנו משחק קשה מול ישרוטל. יש לנו נבחרת מאוזנת, טובה, רגועה. אנחנו בהחלט מכוונים גבוה עד הסוף. אנחנו לא מסתפקים ברבע הגמר. אפשר ללכת השנה עד הסוף. צריך לבוא חזקים ורעבים ולעשות את זה. אנחנו רוצים להודות לטלי קינג, מנהלת כוח האדם של החברה, שמטפלת בכל הדברים מעבר לנושא המקצועי, בו אני מטפל. היא האוהדת הכי שרופה שלנו".

בועז יעקובי משלמה סיקסט, שתתמודד ברבע הגמר מול רשת מלונות רימונים, חולם על הגביע. יעקובי: "אם עלינו לרבע גמר, המטרה כעת להגיע הכי רחוק שאפשר וללכת על הגביע. אנחנו רוצים השנה תואר, אחרי שכבר זכינו במקום השני, אבל קודם צריך לעבור את רבע הגמר מול רימונים, וזה לא יהיה פשוט".
ואילו מאמן רימונים, שרון יונה, אומר: "אנחנו באים קטנים, צנועים, ונקווה לעלות שלב. למשחק הפעם מגיע המנכ"ל ראובן אלקס, שהיה בשלב הבתים בחו"ל והבטיח מענק לשחקנים על עליית שלב. אנחנו נתאמן קשה ומכינים הפתעה לשלמה סיקסט".

משחק נוסף ברבע הגמר יפגיש את אמדאוס מול אל על.
עמית פרנקו מאמדאוס אומר: "שיחקנו בשנה שעברה מול אל על ונצחנו אותם. אני מקווה לשחזר את ההישג גם השנה. שני שחקנים חשובים שלנו, כנראה ייעדרו, אבל למרות החיסרון הגדול אנחנו מכוונים הכי גבוה. אנחנו מודים למנכ"ל גדי מור על העזרה והתמיכה, שהוא נותן לנו כל השנה, ומקווים לא לאכזב אותו".
מנגד אורי דוד מאל על אומר: "אחרי השלב הראשון הציפיות שלנו גבוהות. אנחנו השנה צריכים לעבור את אמדאוס. אנחנו מדברים השנה על כך שאנחנו צריכים לזכות בגביע. אנחנו עושים הרבה משחקי אימון כדי להיות מוכנים. אני מקווה שגם הפעם ישראל כהן יגיע כבר למשחק הראשון וזה יסתדר לו מבחינת המשמרות".

סדר המשחקים

רבע הגמר
10:30 שלמה סיקסט - רשת רימונים
אופיר טורס - רשת ישרוטל
אמדאוס - אל על
השטיח המעופף - נזרין טורס

שלב חצי הגמר
11:10 מנצחת משחק 1 מול מנצחת משחק 4
11:10 מנצחת משחק 2 מול מנצחת משחק 3

משחק על מקום 3
11:40 המפסידות בחצי הגמר

גמר האליפות
11:50 המנצחות בחצי הגמר

12:20 - טקס הכתרת האלופה, בחירת השחקן המצטיין, מלך השערים והנבחרת ההוגנת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אליפות הקט-רגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: