אא

קבוצת אשת טורס משיקה אתר אינטרנט חדש ומשודרג באמצעות מטריקס אינטרנט

האתר אשר שודרג באמצעות מטריקס אינטרנט, הינו מהפרויקטים הטכנולוגיים הגדולים השנה בענף התיירות והיקפו נאמד בכחצי מיליון ש"ח . האתר ערוך לעמוד בעומסים ומאפשר חווית גלישה מהירה ונוחה יותר .

Shutterstock Shutterstock
במקביל להתרחבות פעילותה של קבוצת אשת טורס בענף התיירות, השיקה החברה אתר אינטרנט חדש ומשודרג . נתוני הגלישה ההולכים וגדלים באתרי התיירות בעולם ובישראל הביאו את החברה להשקיע בפיזור השרתים של האתר, כך שיוכלו לעמוד בעומס השאילתות שנשלחות לאתר .

האתר אשר שודרג באמצעות מטריקס אינטרנט, הינו מהפרויקטים הטכנולוגיים הגדולים השנה בענף התיירות והיקפו נאמד בכחצי מיליון ש"ח . במסגרת שדרוג האתר, ביצעה מטריקס אינטרנט מספר שינויים מהותיים בחווית הגלישה ובתשתיות הטכנולוגיות והפיסיות של האתר, לצד עיצוב חדשני וידידותי למשתמש .

על מנת לשפר את ביצועי האתר, בוצעה רפליקציה של חלק גדול מנתוני התיירות מספק המוצרים אל תוך מסדי הנתונים של אשת, על מנת לחסוך בכמות השאילותות למול web services. שכבה נוספת של לוגיקה עסקית, מבצעת מניפולציות על המחיר באמצעות כלים מתקדמים ומאפשרת הצגת מחיר מיוחד ללקוחות אשת, תוך שמירה על זמן עלייה מהיר של הדף .
על כל השיפורים האלו נוספה שכבה של זכרון אפליקטיבי , שגם כן פותחה על ידי מטריקס אינטרנט .

במסגרת השיפורים בחוויית הלקוח, הותאם בשלב ראשון מדור החבילות לסטנדרטים בינלאומיים של תמיכה רחבה בדפדפנים והתאמה לרזולוציה של 1024. כמו כן, לאתר נוסף מנגנון חיפוש המאפשר חיפוש ללא הגדרת הרכב הנוסעים, דבר שהינו חדשני בארץ ובעולם .
דף תוצאות החיפוש, מציג מאות תוצאות באיחוד, המאפשרות איתור מהיר של העסקה וקבלת כל המחירים האפשריים לפי הרכבים שונים . שימוש במנגנון סינון מתקדם מוסיף על החוויה ומהירות איתור העסקה המתאימה ביותר ללקוח .

לדברי אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס : " כחלק מאיכות השירות הגבוהה שאנו מקפידים עליה, החלטנו לשדרג את האתר באמצעות מטריקס אינטרנט ולהעניק ללקוחותינו ערך מוסף בחווית הגלישה . כיום הגולשים יכולים לחפש עסקה ליעד מסוים ולקבל כבר בפתיחת התאריכון את כל האפשרויות הרלוונטיות, וכן לבחור ולקבל במהירות גבוהה מאוד את התוצאות החיפוש, לסנן לפי דרישותיהם ולהמשיך בקלות לרכישה מלאה של החבילה . חודש לאחר עליית המדור, אנו כבר רואים שיפור בביצועים המסחריים של האתר " .

לדברי רמי גור, מנהל פיתוח עסקי, מטריקס אינטרנט : " הפרויקט שביצענו עבור אשת טורס מאפשר לחברה לעמוד ביעדי חדשנות ושימושיות גבוהים, הנדרשים היום לכל גוף שירות המחזיק אתר אינטרנט . שדרוג האתר מאפשר ללקוחות אשת טורס חווית גלישה מהירה וממוקדת יותר " .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: