הסוכנים זועמים על אל על בטענה שלא עדכנה את העמידה בטרגטים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מספר סוכנים טוענים, כי החברה נוהגת לעדכן אותם בעמידה ביעדים ודווקא בשבוע האחרון של השנה היא לא עשתה זאת, כאשר לחלק היה חסר סכום קטן מאד כדי לעמוד ביעד .

סוכני נסיעות כועסים על חברת אל על, בעניין הדיווח על העמידה בטרגט השנתי . סוכנים אמרו לפספורט ניוז: “אל על כל השנה דואגים לעדכן אותנו איך אנחנו עומדים ביעד, עדכון פרטני כמו שצריך, לפתע בשבוע האחרון של דצמבר, לא שמענו מהם” . סוכן אחר מוסיף לטענתו: “היו חסרים לי כמה אלפי דולרים לעמוד בטרגט, ואם הייתי יודע את זה, אז היינו דואגים למכירת עוד כרטיס טיסה . אם אל על לא ישלמו לנו על הטרגט, אז פשוט בשנה הבאה המכירות שלנו יצנחו, זה לא פייר מה שהם עושים” . סוכן נוסף אמר: “אל על צריכים להבין, שצריך שיהיו יחסים הוגנים דו כיוונים ולא רק כלפי צד אחד” .

תגובת אל על לא התקבלה עד לשעה זו .

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה