אא

ישראל אינה כלולה ביעדי הנופש המועדפים על הצ'כים

דוד סיבור מדווח: הדי ההפיכה במצרים עמדו במוקד יריד התיירות הבינלאומי Holiday World Travel שהתקיים בפראג בשבוע שעבר .

Shutterstock Shutterstock
יריד התיירות הבינלאומי השנתי Holiday World Travel התקיים בפראג בין 10-13.2.2011 . בהמשך להשתתפות הקבועה ביריד בכל השנים האחרונות גם השנה לישראל היה ביריד ביתן תצוגה מרשים למדי הודות לפעילותו הבלתי נלאית של יהודה שן ממשרד התיירות . מעניין כי בסמוך לביתן ישראל הוצבו ביתנים גדולים של סוריה ומצרים .

מישראל הגיעו ליריד בעיקר נציגי תיירות נכנסת, וביניהם: רונן קרומהולץ מקבוצת דיזנהאוז, חורחה צ'רבקוף מג'נסיס טורס פתח תקוה, יאיר הנדל נציגות ורד השרון וסוכנות אליא מפראג, וכן צוות מוגבר של אנשי אל על, יחיאל עיני, אביבה לביא ומנהלת סניף פראג, קווטה צפלינובה, ואנוכי כנציג לשכת המסחר והתעשייה ישראל - צ'כיה .

המשברים המדיניים וההפיכות במצרים ובטוניסיה היו במוקד העניין והשיח בין נציגי תעשיית התיירות מכל רחבי העולם .
העיתון היומי "עיתון העם" Lidove noviny הקדיש עמודים שלמים לנושא זה, והרחיב התייחסותו להיבטים התיירותיים של ההפיכות .

"אלפי צ'כים, חפשו לכם יעדים חליפיים למצרים וטוניסיה הלא שקטות!" קורא העיתון לתיירים הצ'כים הפוטנציאליים ומפרסם את יעדי התיירות הפופולאריים ביותר בקרב התיירים הצ'כים . בראש היעדים המבוקשים ע"י התיירים הצ'כים ניצבת קרואטיה, אליה יצאו אשתקד 814,000 תיירים צ'כים, ואחריה: סלובקיה השכנה ואיטליה 553,000, יוון 393,000, אוסטריה 257,000, מצרים 177,000 .

גם הפעם, כמו בשנים קודמות, הרגשתי עלייה בהתעניינות של המבקרים המקומיים באפשרות לביקור בארץ, אך נראה שאין בכך די והתיירות הצ'כית לישראל עדיין דלילה מאד. ברשימות היעדים הפופולאריים ישראל כלל לא קיימת . גם בראיונות, שנתנו ראשי גורמי התיירות של צ'כיה, לא מוזכרת ישראל אף כיעד חליפי למבקשי תיירות נופש לחופי הים . היעדרותה הכמעט מוחלטת של ישראל מיעדי התיור של הצ'כים, לדעתי, חייבת להטריד את הגורמים הקובעים בארץ . ככל הנראה, יש צורך דחוף וחיוני לחפש שיטות ודרכי פרסום נוספות בקרב הציבור בצ'כיה .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: