אא

קובי קרני : נפעל בכל הכוח נגד החלטת יאט"א

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות זועם על החלטת יאט"א להפקיע את סמכות פאנל חברות התעופה ולהעבירם ליאט"א . "נפנה לממונה על ההגבלים עסקיים ,לבית משפט ונמצה את כל הצעדים".

Shutterstock Shutterstock
הרבה זמן קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, לא זעם וכעס כמו בימים אילו בעקבות החלטת יאט"א ליישם בישראל את החלטת G818 ולהפקיע את סמכות פאנל חברות התעופה ולהעביר את סמכויותיה למשרד יאט"א.

קרני אמר היום לפספורטניוז: "זו שערורייה גדולה החלטת יאט"א, הם הפרו כל תקנה. כעת אולי אנשים מבינים את הנאום שלי באילת, בכנס סוכני הנסיעות. לא יכול להיות שכל סוכן שתהיה לו בעיה לא יפנה לאף גורם ישראלי ויצטרך לפנות ליאט"א ז'נבה ולקבל תשובה מאיזה גוי. אני מאמין ומקווה שחברת אל על מבינה שהיא לא יכולה לאבד את הבכירות".

קרני מוסיף: "אנחנו נלחם בכך בכל הכח, נפנה לממונה על ההגבלים עסקיים, לבית המשפט נמצא את כל הצעדים . לא ייאמן זלזול כזה באל על, במדינה, בסוכנים, בשוק הישראלי, לא ראיתי כזה דבר בעולם. זהו בניגוד לכל דבר.
גם לחברות התעופה הזרות שיושבות בארץ אין מה להגיד יותר בגלל ההחלטה. קובי זוסמן הוא אלוהים עכשיו, גם בי אס פי וגם יאט"א . לא יכול להיות שלסוכן הישראלי לא יהיה פה למי לפנות והשליטה תהיה בז'נבה.
יאט"א מצפצפים על כולם ועושים מה שהם רוצים, מפרים את כל החלטות הממונה על ההגבלים, ולא נאפשר שכך יהיה.
אין בכלל קשר אפילו לסוכן נסיעות , כישראלי לא יכול להיות שאחרים מבחוץ יכתבו לנו איך להתנהג ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: