אא

שנת תשס"ח - השנה העברית הטובה לתיירות

משרד התיירות ערך 'מבצע ביקורות' נרחב לבדיקת מוכנות המלונות, אתרי ומוקדי תיירות לקבלת פניהם של למעלה מרבע מליון תיירים במהלך חגי תשרי.

Shutterstock Shutterstock

במשרד התיירות ערכו במהלך שבוע שעבר 'מבצע ביקורות' נרחב ומקיף לקראת חגי תשרי כחלק מתוכנית העבודה של משרד התיירות, במסגרתה מקיים המשרד ביקורות נרחבות בכל חלקי הארץ לאורך כל השנה. זאת על מנת לבדוק בין היתר, את מוכנות המלונות, תחזוקת אתרי ומוקדי התיירות ורמת הניקיון בהם, בכדי להבטיח חופשה נעימה ומרגיעה לתייר בישראל.


במהלך "מבצע הביקורות" התרשמו נציגי המשרד, כי מרבית בתי המלון ערוכים לתפוסה גבוהה, כמוהם גם אתרי התיירות ומוקדי הערים התיירותיות בהם צפויה תכונה רבה של תיירים ומטיילים במהלך ימי החג. שנת תשס"ח הייתה לשנת שיא בתיירות לישראל עם כ- 2.8 מליון תיירים, מספר דומה ליעד משרד התיירות. מדובר בעליה של 41% לעומת שנת תשס"ז ועלייה של כ-10% לעומת שנת תשס"ו.


במשרד התיירות מעריכים, כי בהתאם לגידול בתנועת התיירות לישראל, במהלך חגי תשרי יגיעו כ- 280,000 תיירים, גידול של 15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הגידול בתנועת התיירות לישראל, הנו הודות למאמצי משרד התיירות, אשר פועל באופן שוטף לשיווק ישראל כיעד תיירותי ייחודי וטבעי, זאת לצד פעולות המשרד לשמירה על מוצר תיירותי איכותי וגבוה ברמתו, אשר מותאם לצרכיהם של התיירים מהמדינות השונות.


שרת התיירות, רוחמה אברהם- בלילא, מקיימת עם כניסתה לתפקיד סיורים ברחבי הארץ, הן במטרה לבחון את מצב התיירות והשירותים התיירותיים הניתנים והן בכדי לבחון אתרים חדשים, בהם ישקיע המשרד בשנים הבאות. בפרוס השנה החדשה מבקשת שרת התיירות לברך את כל התיירים המגיעים לישראל על מנת לחגוג עמנו את החגים ומאחלת להם ולכל בית ישראל שנת תיירות פורייה ומוצלחת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: