אא

שקדי לסוכנים: "חלק מהמנהלים שלי חושב שאולי טעיתי שהשארתי 7% עמלה"

הנהלת אל על קיימה אתמול [ב'] מפגש עם סוכני הנסיעות המובילים. הסוכנים אמרו לשקדי כי אם העמלה הייתה מבוטלת לגמרי, מכירות אל על היו יורדות. אל על יצאה במבצע כדי שהסוכנים יעמדו בטרגטים: כל סוכן שימכור כרטיס ב-$1,000, עד ה-8 ביוני, המכירה תחושב לפי $1,500.

Shutterstock Shutterstock
אל על בלחץ. ההנהלה הבכירה של אל על קיימה אתמול בערב מפגש עם בכירי סוכני הנסיעות, במלון הילטון. בין המשתתפים מצד אל על: המנכ'ל אליעזר שקדי וסמנכ'ל מסחר וקשרים תעופתיים דוד מימון. בין הסוכנים ואנשי התיירות נראו במפגש: קובי קרני, דוד קמיניץ, בני אשר, בועז וקסמן, אתי גווילי, יעקב אמסלם ועופר חודרוב.

בין דבריו לסוכנים אמר שקדי: 'חלק מהמנהלים שלי חושב שאולי טעיתי שהשארתי 7% עמלה'.

הסוכנים אמרו לשקדי כי הוא לא טעה, להפך, אם העמלה הייתה מבוטלת אז בכלל המכירות של אל על היו יורדות. אנשי אל על אמרו כי הם ציפו, שלאור השארת העמלה, המכירות של הסוכנים יגדלו. האווירה במקום הייתה מכובדת מאד, עניינית והסוכנים ציינו לטובה את הגישה והענייניות של שקדי. הצדדים דנו בדרכים לשיפור המכירות.

בתוך כל הלחץ הגדול באל על, החברה יצאה במבצע חסר תקדים ואטרקטיבי לסוכנים, על מנת שיוכלו לעמוד בטרגטים וכדי ליצור אצל הסוכנים אטרקטיביות ולהגדיל את מכירות אל על. במסגרת המבצע, מי שימכור בין התאריכים 1-8 ביוני טיסות אל על לחודש יולי, כרטיסי טיסה של 1,000 דולר יחשבו כאילו נמכרו ב-1,500 דולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: