אא

פרס לנציגות משרד התיירות במוסקבה

לשכת התיירות במוסקבה זכתה בפרס על שיווק יעיל ואיכותי של ישראל כיעד תיירותי נחשק וגברה על 15 נציגות אחרות מרחבי העולם

Shutterstock Shutterstock
נציגות משרד התיירות במוסקבה זכתה בפרס ATOR לשנת 2010 על פעילות שיווק ויחסי ציבור איכותית. ATOR - ארגון נציגויות התיירות ברוסיה, העניק את הפרס למנהלת לשכת התיירות הישראלית במוסקבה, נטע פלג-בריסקין.

בתחרות השנה השתתפו 15 נציגויות של משרדי תיירות מרחבי העולם, אשר נמדדו ביכולתן ליצור דימוי חיובי של מדינתם, תוך שיתוף פעולה פורה עם המדיה המקומית ברוסיה. הפרס ניתן על הערכה כמותית ואיכותית של פרסומי המדינה, אשר הופיעו בכלי תקשורת שונים כמו אינטרנט ועיתונות כתובה, ייזום פעילויות ואירועים ייחודיים.

בשנת 2011 עומד תקציב הפעילות של לשכת התיירות ברוסיה על 25 מיליון שקלים. בשנת 2010 עמד התקציב על 14 מיליון שקלים וכלל פעילות יחסי הציבור, עשרות רבות של הודעות לעיתונות, כתבות וראיונות שפורסמו בעיתונות נישה, עיתונות יומית, טלוויזיה, אינטרנט ורדיו, זאת לצד פעולות פרסום ושיווק שונות. בנוסף, עשר משלחות בכירות של עיתונאים מרוסיה, התארחו בישראל ביוזמת הלשכה ונחשפו להיצע התיירותי של ישראל ולאפשרויות התיור בה.

יש לציין כי רוסיה הינה מדינת המקור השנייה בתיירות לישראל, אחרי ארה"ב. במהלך שנת 2010, שנת השיא בתיירות לישראל, הגיעו לישראל למעלה מ-550 אלף מבקרים מרוסיה, עלייה של 37% לעומת 2009 ועלייה של 55% לעומת 2008.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "17 נציגויות משרד התיירות ברחבי העולם פועלות למיצוב תדמיתה של ישראל כיעד תיירותי ייחודי, אטרקטיבי, בטוח ונגיש ומייצרות ביקושים לביקור בישראל. התיירות מרוסיה טרם מימשה את הפוטנציאל הרב הגלום בה לישראל, הן בפלח התיירות הצלייני והן הכללי . זכייתה של לשכת מוסקבה בפרס הנה הבעת אמון חשובה של התעשייה המקומית והתקשורת ברוסיה בפעילותיה ואני גאה בעובדי הלשכה ובפעילותם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: