אא

לשכת התיירות של גרמניה חגגה עם הסוכנים

צוות "פספורטניוז" התארח באירוע חגיגי, שערכה לשכת התיירות הגרמנית בשיתוף לופטהנזה ,שדה התעופה של מינכן ומרכז הירידים והקונגרסים של ברלין לסוכני הנסיעות ואנשי ענף התיירות בארץ, בתל אביב, ביום חמישי האחרון.

Shutterstock Shutterstock

צוות הווידאו של פספורטניוז, בראשותו של עומר בנוביץ, ביקר באירוע חגיגי, שערכה לשכת התיירות הגרמנית, בשיתוף לופטהנזה, מרכז הירידים והקונגרסים של ברלין, ושדה התעופה של מינכן, בגלריית מאירהוף בתל אביב, ביום חמישי האחרון, בו היא הציגה לסוכני הנסיעות ואנשי ענף התיירות בארץ את המיטב שמציעה גרמניה כיעד תיירות והודתה לסוכנים על שיתוף הפעולה והתמיכה.


פטרה הדרופר, מנכ"לית לשכת התיירות הגרמנית, הודתה לסוכנים ולאנשי התיירות על שיתוף הפעולה וציינה בגאווה שגרמניה נמצאת במקום השני כיעד תיירותי באירופה וכן ציינה לשבח את גולדי גוטליב, מנהלת הלשכה בישראל על פעילותה. במהלך האירוע התקיים פאנל בהנחיית הדרופר ובהשתתפות קרסטן צאנג ונציגי מרכז הירידים של ברלין ורשות שדות התעופה של מינכן.


השתתפו באירוע: אנדריאס מיכאליס, שגריר גרמניה בישראל, פטרה הדורפר, מנכ'לית לשכת התיירות הגרמנית, בורקהרד קיקר, מנכ'ל לשכת התיירות והקונגרסים של ברלין, אנדריאס באואר, מנהל לענף התיירות ברשות שדה התעופה של מינכן, ראלף אוסטנדורף, מנהל לשכת התיירות של ברלין, קרסטן צאנג, המנהל בישראל של לופטהנזה נתיבי אוויר גרמניים, אוסטריאן איירליינס ובריטיש מידלנד וגולדי גוטליב, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל וכן בועז וקסמן, יוני וקסמן, יהודה זפרני, אופיר דנאי, שמי בינר, דובי אוסטרר, מיקי רז, ירון מילר, יוסי פישר ובצלאל קורבט,שרה קרן ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וידאו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: