אא

משרד התיירות צופה גידול בתיירות החורף לאילת

הגדלת כמות טיסות השכר מאירופה לאילת צפויה להגדיל את כמות התיירים שיגיעו לעיר.

Shutterstock Shutterstock
בחורף הקרוב יופעלו 18 טיסות שכר לאילת ממדינות שונות באירופה, בהן: גרמניה, צרפת, אנגליה, רוסיה, פולין ופינלנד לעומת 5 טיסות ישירות שהופעלו בחורף 2007/2008. הגדלת מספר טיסות השכר לאילת מהיעדים השונים מהווה תוספת של כ- 2,100 מושבים מדי שבוע והן צפויות להניב כ- 80 אלף תיירים בעונת החורף הקרובה.

פעילותו של משרד התיירות להרחבת קיבולת התעופה לאילת נעשית לצד פעולות אחרות של המשרד, אשר העניק רשת ביטחון והסכמי שיווק לכל חברה המפעילה טיסות שכר ישירות לאילת. כן החל המשרד לאחרונה בסדרת קמפיינים לקידום התיירות לישראל בכלל ולאילת בפרט, ממדינות מהן יוצאות טיסות שכר ישירות לאילת.

שרת התיירות, רוחמה אברהם- בלילא: "הפעילות האינטנסיבית של משרד התיירות להחזיר את אילת למפת התיירות הבינלאומית הניבה פרי וטיסת הבכורה מפינלנד הייתה לראשונה מני רבות, אשר יציפו את אילת בחורף הקרוב".

עוד הדגישה השרה, כי "אילת מתמודדת עם אתגרים תיירותיים לא פשוטים, אשר מקבלים משנה תוקף לנוכח ההשקעות האדירות בעברו האחר של המפרץ. אילת עומדת במקום גבוה בסדר העדיפויות של המשרד, כאשר הרחבת קיבולת התעופה לעיר, הנה רק פעילות אחת של המשרד ולצידה מקיים המשרד הכנסת סיטונאי תיירות חדשים, עריכת ימי עיון לסוכני נסיעות ועוד".

מתחילת השנה הגיעו לישראל למעלה מ- 2.3 מליון מבקרים, גידול של 38% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 1.6 מליון מבקרים הגיעו לישראל דרך האוויר , מתוכם 25,000 הגיעו בטיסות ישירות לאילת . כ- 340,000 תיירים ביקרו בישראל למשך יום אחד, פי 2.4 לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בחודש ספטמבר 2008 ביקרו בישראל למעלה מ-260,000 מבקרים, גידול של 44% לעומת ספטמבר 2007, ו-58% לעומת ספטמבר 2006.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: