אא

"טרוולפורט אחזקות" הגישה בקשה לתוכנית הבראה

בהודעת החברה לרשות האמריקאית לניירות ערך היא מזהירה את המשקיעים ממצב, שעלול להיגרם אם הצעתה לפריסת חובות לא תתקבל על ידי הנושים. אך עם זאת, החברה מרגיעה, שמהלך העסקים הרגיל שלה לא יופרע. במקביל הורידה Standard & Poor's את דירוג האשראי ארוך הטווח של החברה מ-CC ל-CCC עם אופק שלילי.

Shutterstock Shutterstock
עפ"י מידע, שמתפרסם באמצעי התקשורת בארצות הברית, בין השאר ב-Travel Market Report, טרוולפורט, ענקית ה-GDS, שלחה אמש הודעה לרשות האמריקאית לניירות ערך, בה היא מזהירה את המשקיעים מפני פשיטת רגל, Chapter 11, באם הצעתה לפריסת החובות לא תתקבל על ידי הנושים.

אם אכן טרוולפורט תגיש בקשה ל-Chapter 11, לפי הודעת החברה, מהלך העסקים הרגיל שלה לא יופרע.

פרטי תוכנית ההבראה של טרוולפורט כוללים פריסת חובות ספציפיים על הלוואות, שתאריך הפרעון שלהן הוא ספטמבר 2012 וחלקן האחר בדצמבר 2016.

טרוולפורט עדכנה עוד בהודעתה כי מרבית הנושים תומכים בפריסת ההלוואות.

במקביל להודעה זו, חברת הדירוג סטנדרד & פורס, Standard & Poor's, הודיעה על הורדת דירוג האשראי ארוך הטווח של טרוולפורט, מדירוג שלCC הנמוך לדירוג נמוך יותר של CCC עם אופק שלילי.

סטנדרד & פורס כתבו בהודעתם, שהצפי שלהם להצלחת תוכנית ההבראה מראה על סיכויים נמוכים או כפי שנכתב באנגלית : 'Tantamount to a default'.

חברת טרוולפורט מחזיקה במותגי ההפצה: APOLO, WORLDSPAN, ו-GALILEO .

מחזור המכירות של החברה עמד בשנת 2010 על כ- 2.3 מיליארדי דולר, היא מיוצגת במאה ושישים מדינות ברחבי העולם ומעסיקה כ- 3,500 עובדים.

חברת טרוולפורט היא גם הבעלים של 48% מחברת ORBIZ, ענקית מכירות התיירות ברשת וכן פעילה מרכזית גם באספקת פתרונות מחשוב –IT וכן מידע עסקי לחברות תעופה ברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: