אא

נותרו 48 שעות לסיום מועד ההצבעה בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע

ראש הממשלה ושר התיירות קוראים לאזרחי ישראל להצביע לים המלח כאחד משבעת פלאי עולם הטבע.ראש הממשלה: "הזכייה תהפוך את ים המלח לאחד מאתרי התיירות המובילים בעולם ותתרום רבות לא רק לנו, אלא גם לשאר המדינות באזור, ותגביר את שיתוף הפעולה האזורי".

Shutterstock Shutterstock
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, קוראים לכל מי שים המלח ומדינת ישראל יקרים לליבו, להצביע עבור ים המלח בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע, אשר מגיעה לסיומה בעוד 48 שעות. ההכרזה על 7 הזוכים בתחרות תתקיים ביום שישי הקרוב, 11.11.11 ועד אז ניתן עוד להצביע, להשפיע ולהביא לבחירתו של ים המלח שלנו כאחד משבעת פלאי עולם הטבע. בתחילת השבוע, פרסמה קרן 7 פלאי התבל את הודעה כי ים המלח נמנה על עשרת המועמדים המובילים בתחרות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ציין כי זכייה בתחרות תסייע לפיתוחו של ים המלח. "הזכייה תהפוך את ים המלח לאחד מאתרי התיירות המובילים בעולם ותתרום רבות לא רק לנו, אלא גם לשאר המדינות באזור, ותגביר את שיתוף הפעולה האזורי".

לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "אנו מאמינים בניצחון וחותרים אליו. משמעות זכייתו של ים המלח בתחרות, היא תוספת של מאות אלפי תיירים חדשים, שיביאו ליצירתן של אלפי משרות חדשות, יתרמו עשרות מיליוני שקלים לקופת המדינה ויתרמו ליצירת תדמית חיובית למדינת ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי. ביומיים שנותרו נדרש המאמץ לאומי של הרגע האחרון לעידוד החברים, הקרובים והמכרים בארץ ובחו"ל, להצביע לים המלח ולהביא לזכייתו בתואר הנכסף"

משרד התיירות ומשרד ראש הממשלה קוראים לציבור להתגייס ולהצביע למען ים המלח. ניתן להצביע עד 11 בנובמבר 2011 באמצעות אס-אם-אס למספר 2244 עם המילים: ים המלח או بحر الميت או DEAD SEA באתר משרד התיירות www.goisrael.com או באתר התחרות: www.new7wonders.com.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: