אא

השקה חגיגית של ליין המוצרים "BIO VISAGE"

באירוע נכחו השחקנים מאיר סויסה ואורי גבריאל. תמי זרוג בעלת החנות, שהמוטו שלה הוא "להשאר צעירה לנצח", לא חסה עליהם ומשחה את פני שניהם בקרם פנים ייחודי.

Shutterstock Shutterstock
השבוע נערך אירוע השקה לליין המוצרים "BIO VISAGE" בחנות אותנטית בשוק בצאלאל, 150 מטרים של מוצרי טיפוח מכף רגל עד ראש, באירוע נכחו השחקנים מאיר סויסה ואורי גבריאל, תמי זרוג בעלת החנות, שהמוטו שלה הוא "להשאר צעירה לנצח", לא חסה עליהם ומשחה את פני שניהם בקרם פנים ייחודי. תמי זרוג הינה קוסמטיקאית מקצועית בעלת ניסיון רב שנים אשר מתייחסת ומאמינה כי יופי הוא אומנות, בחנותה קיימים מעל ל-1,200 מוצרים.

סדרת "BIO VISAGE" כוללת: סרום לפנים ולצוואר המיועד לנשים בוגרות מכיל את הויטמינים E, C, ותמצית אומגה 6 אשר מחזקים את שרירי העור ומשאירים תחושת רכות זוהר וחלקות נעימה, סדרת הקרמים "הפנינה הלבנה" ו"הפנינה השחורה" מכילים נוסחה המתמקדת בקמטי העור, ומבוססים על שילוב של תמציות אורגניות טבעיות, ויטמינים, מינרלים ייחודיים מים המלח ורכיבי לחות אשר מזינים מרככים ומעשירים את עור הפנים וגורמים לאלסטיות והגנה מפני רדיקלים חופשיים, סרום האנטי אייג'ינג פותח במיוחד למניעה פעילה של הזדקנות העור ומכיל ריכוז גבוה של ויטמין E ורכיבי שיקום והזנה של העור. מוצרים ייחודים נוספים אשר ניתן למצוא בחנות הם: קרם העיניים הפועל כנגד נפיחות וכהות באזור העיניים,קרם/סבון/מסכת הבהרה נגד פגמנטציה, מסכה וסבון נוזלי לנקוי עור עמוק נגד שחורים וצבע לגבות עם מברשת המשמשת גם לטשטוש שיער שיבה מסביב למסגרת הראש.

"BIO VISAGE" הינו מותג בנלאומי אשר מקורו בצרפת, המוצרים מיוצרים ומשווקים בבלעדיות עבור חנות הקוסמטיקה של תמי זרוג, מחירי המוצרים נעים בין 30 ₪- 160 ₪.


קרם הפנינה השחורה

תמי זרוג בעלת החנות, השחקן מאיר סויסה
השחקן אורי גבריאל ותמי זרוג



 


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: