אא

ענקית הקופונים ברשת 'גרופון' הופכת עצמה באירופה לסוכנות נסיעות ווירטואלית – OTA

גרגורי לין, מנהל תחום בתי המלון והנסיעות באירופה של 'גרופון': "אנו מתקדמים צעד אחר צעד להפוך לסוכנות נסיעות וירטואלית עם שוני. הלקוחות שלנו יקבלו הצעות לעסקאות פעמיים בשבוע, אך לא בהכרח את מה שהם רוצים באותו הרגע".

ענקית הקופונים גרופון הופכת את עצמה באירופה לסוכנות נסיעות וירטואלית, ומכינה כעת את התשתית לצעד זה, זאת באמצעות הקמת סיטונאי תיירות בגרמניה וצרפת.

גרגורי לין ,מנהל תחום בתי המלון והנסיעות באירופה של 'גרופון' מספר כי: "אנו מתקדמים צעד אחר צעד להפוך לסוכנות נסיעות וירטואלית עם שוני. הלקוחות שלנו יקבלו הצעות לעסקאות פעמיים בשבוע, אך לא בהכרח את מה שהם רוצים באותו הרגע".

"אנו מעוניינים לספק אפשרות שנייה לפנות אליה, עם ההצעות שלנו, של בעיקר חבילות מעניינות".

לין מוסיף ואומר שהחברה מחפשת כעת פיתוחי תוכנת XML על מנת לעזור לה לפתח את ערוץ סוכנות הנסיעות הווירטואלית.

בכוונת 'גרופון' להשיק מותג מלונות יוקרה לשוק הצרפתי בשם 'EDENIST' שנמצא כעת בראשית דרכו מבחינת המודל העסקי בחברה.

לין מחבר את המותג EDENIST לשרות VOYAGE PRIVE , אך הוא מציין שבשלב זה אין כוונה להרחיב את שני השירותים הללו לארצות מחוץ לצרפת.

המודל העסקי של 'גרופון' באירופה שונה לחלוטין מהמודל שלה בארה"ב שם חברה 'גרופון' לענק הנסיעות המקוונות 'אקספדיה' .

ומה לגביי ישראל? ניתן להניח שאם המודל העסקי החדש של 'גרופון' באירופה יוכיח את עצמו , ישראל תהיה אחת המדינות אליהן יתפתח המודל העסקי הזה. הישראלים 'מתים' על עסקאות קופונים והנחות .

השאלה העולה לפנינו היא האם 'גרופון' תבנה בישראל מותג עצמאי, או שתבדוק רכישה של סיטונאי קיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טור אישי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: