אא

סמסונייט תצייד את המשלחת הישראלית לאולימפיאדת לונדון 2012

ירדן וקס, סמנכ"ל שיווק סמסונייט ישראל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה בין מותג המזוודות והתיקים סמסונייט לבין הוועד-האולימפי בישראל. בחרנו במזוודה שהינה קשיחה וחזקה כך הספורטאים שלנו יוכלו לנסוע עם התכולה שלהם בבטחה וכמובן לשוב הביתה בבטחה".

Shutterstock Shutterstock
חברת המזוודות והתיקים "סמסונייט", תצייד את כל ספורטאי הסגל האולימפי במזוודות AERIS COMFORT. מזוודות מעוצבות המתאימות במיוחד לנסיעות ארוכות, בעלות משקל נמוך המתאימות לצרכי הנסיעה לאולימפיאדת לונדון 2012.

המזוודה קשיחה ואיכותית מדגם – D1961175 מסדרת AERIS COMFORT שנבחרה עבור הספורטאים הינה בצבע כחול, המרמז על צבעי הלאום של המשלחת הישראלית. המזוודה עשויה פוליפרופילן, חומר קל וחזק במיוחד, בגובה של 29 אינצ' ובנפח של 87.5 ליטר.

למזוודה 4 גלגלים לנוחות מרבית, חלוקה פנימית נוחה ביותר לאריזה הכוללת מחיצה, רצועות תמיכה ושק כביסה ונעליים. בנוסף לכך ,למזוודה מנגנון חזק ונוח לנשיאה, מנעול קומבינציה ומנעול TSA לבידוק בטחוני. למזוודה 10 שנות אחריות בינלאומית של היצרן.

לדברי ירדן וקס, סמנכ"ל שיווק סמסונייט ישראל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה בין מותג המזוודות והתיקים סמסונייט לבין הוועד-האולימפי בישראל. בחרנו במזוודה שהינה קשיחה וחזקה כך הספורטאים שלנו יוכלו לנסוע עם התכולה שלהם בבטחה וכמובן לשוב הביתה בבטחה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: