אא

לופטהנזה וסוויס דבקות בתוכניתן לגבות דמי טיפול במכירה ישירה

במכתב ששיגרו אל סוכני הנסיעות מבהירים עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל ואבנר גורדון, מנכ"ל סוויס בישראל, כי אינם חוזרים בהם מההתחייבות המקורית, וגביית דמי הטיפול "יהיו באותן רמות בדיוק כפי שפירסמנו במכתבנו באפריל שנה זו".

Shutterstock Shutterstock
בהמשך להחלטת התאחדות סוכני הנסיעות לחדש את התביעה המשפטית נגד לופטהנזה וסוויס, לאחר שבעקבות הוראת הממונה על ההגבלים העסקיים הודיעו שהן חוזרות בהן מההתחייבות לגבות דמי טיפול מהנוסעים, שירכשו מהם ישירות כרטיסי טיסה, מפנים עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל ואבנר גורדון, מנכ"ל סוויס בישראל, מכתב הבהרה לסוכני הנסיעות.

בין השאר הם כותבים: "מצאנו לנכון להביא בפניך, בפניה ישירה זו, את השתלשלות הדברים ועמדתנו בכל הנוגע לישום המודל העסקי החדש. מאז ומעולם סוויס ולופטהנזה, כחברות תעופה זרות הפועלות בישראל מספר רב של שנים, הקפידו ומקפידות לפעול על פי הוראות הדין והרשויות המוסמכות בישראל. חרף עמדתנו, כפי שגם הוצגה בהרחבה בפני רשות ההגבלים העסקיים, חששו הגורמים המוסמכים ברשות כי הודעת חברותינו לבית המשפט, כפי שנמסרה בחודש יולי במסגרת ההליכים המשפטיים שנוהלו בעניין המודל העסקי החדש, כרוכה באלמנטים אשר יגבילו התחרות בענף. בסופו של דבר חשש זה חייב אותנו להודיע לרשות ההגבלים, כי אנו מסירים כל אלמנט מגביל תחרות מהודעתנו. על רקע הפרסומים האחרונים בעניין, אנו מוצאים לנכון להדגיש כי כתמיד כל פעולותינו נערכו בשקיפות מלאה מתוך רצון להגיע לפתרון, אשר יהיה מקובל על כל המעורבים בעניין".

עוד מוסיפים השניים במכתבם: "כל טענה כלפינו, ממנה משתמע אחרת, אינה מדויקת וזאת בלשון המעטה. ברצוננו להבהיר, כי לוח הזמנים, כפי שפירסמנו בעבר להטמעת המודל העסקי בו תבוטל "עמלת הבסיס", נותר בעינו וזאת בהתאם להודעתנו כפי שנמסרה במסגרת ההליך המשפטי - 1 לינואר 2009. כבר בימים אלו נעשים עדכונים של מערכות ההזמנות והתמחור שלנו והן מוזנות עם גובה דמי הטיפול שאנו נגבה במכירות ישירות. דמי הטיפול, כפי שנקבעו על ידינו בהתאם למדיניות המסחרית של חברותינו, יהיו באותן רמות בדיוק כפי שפירסמנו במכתבנו באפריל שנה זו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: