אא

אשת טורס זכתה במכרז המשטרה לאספקת שירות נופש בארץ

בנוסף למכרז זה, בהיקף של 240 מיליון ₪ לארבע שנים, זכתה באחרונה אשת טורס גם במכרז אגף השיקום של משרד הביטחון ובמכרז של מנהל הרכש הממשלתי של משרד האוצר כאחת מ- 4 הספקים המורשים לארגון פעילויות נופש ורווחה למשרדי הממשלה ויחידות הסמך.

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות אשת טורס זכתה במכרז של משטרת ישראל לאספקת שירותי נופש בארץ לשוטרים וסוהרים לשנים 2009-2012. ההסכם ייכנס לתוקף החל מחודש ינואר 2009 ויימשך 4 שנים. ההיקף הכספי של המכרז מוערך בכ- 60 מיליון ₪ לשנה ובסך הכל 240 מיליון ₪ ל- 4 שנים.

מכרז משטרת ישראל מצטרף למכרז אגף השיקום של משרד הביטחון, אשר גם בו זכתה אשת טורס בחודשים האחרונים. שני המכרזים מבטיחים לאשת טורס מחזור של 110 מיליון ₪ לשנת 2009, ומהווים בסיס חשוב מאוד לפעילות תיירות הפנים שלה על רקע המיתון הצפוי בביקושים מהשוק הפרטי. כמו כן זכתה אשת טורס לאחרונה במכרז של מנהל הרכש הממשלתי של משרד האוצר כאחת מ- 4 הספקים המורשים לארגון פעילויות נופש ורווחה למשרדי הממשלה ויחידות הסמך.

לדברי אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "מדובר במכרז משמעותי שיחזק מאוד את כוח הקניה של אשת טורס, במיוחד על רקע המיתון הצפוי במשק. בנוסף, למכרז זה גם חשיבות אסטרטגית רבה משום שהוא מחזק את מעמדה של אשת טורס גם במגזר הציבורי. המכרז האמור מצטרף למספר מכרזים חשובים בהם מטפלת אשת טורס ויוצר לה כוח קנייה והיקף עבודה המהווה יתרון גדול בקבלת מחירים מיוחדים וזולים משמעותית ממחירי השוק".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: