אא

רויאל קאריביין אינטרנשיונל משיקה את סדרת הקוואנטום

"הדור החדש באוניות מעניק לנו הזדמנות לעשות קפיצה מדרגה נוספת בעיצוב הספינות. חדשנות תמיד הייתה חלק מהדנ"א שלנו, ואנו צריכים לקחת את היתרון שביצירתיות זו למטרת תכנון שייט באיכות קוואנטום", סיפר ריצ'ארד ד. פיין, יו"ר ומנכ"ל רויאל קריביאן

רויאל קריביאן אינטרנשיונל חושפת היום פרטים ראשוניים על הדור הבא בחופשות השייט: שייט הקוואנטום. האוניות באיכות הקוואנטום תהיינה קפיצת מדרגה דרמטית קדימה.

אתרי בילוי מהפכניים מקצה לקצה, כמו למשל מתחם הספורט והבידור הגדול ביותר בים עם מכוניות מתנגשות, זירת החלקת גלגליות , תאי האורחים הגדולים והמתקדמים ביותר של חברת השייט. תאים גדולים וחדישים אלו מאפשרים חדשנות בעיצוב, אחסון ונוחות, כולל המרפסות הווירטואליות הראשונות בתעשייה. בכל תא ב"Quantum of the Seas" ישקף נוף מהחלון. הפרטים הרבים נחשפו על-ידי שחקנית הקולנוע, טלוויזיה ותיאטרון, כריסטין צ'נווט, סנדקית "Quantum of the Seas", באירוע ייחודי לתקשורת ולאורחים חשובים הבוקר בניו יורק.

"הדור החדש באוניות מעניק לנו הזדמנות לעשות קפיצה מדרגה נוספת בעיצוב הספינות. חדשנות תמיד הייתה חלק מהדנ"א שלנו, ואנו צריכים לקחת את היתרון שביצירתיות זו למטרת תכנון שייט באיכות קוואנטום", סיפר ריצ'ארד ד. פיין, יו"ר ומנכ"ל רויאל קריביאן שייט בע"מ, "התכונות הייחודיות על הקוואנטום יתעתעו את דמיון האורחים שלנו, אבל העוצמה האמיתית בעיצוב היא איך האנשים שלנו שילבו את כל המרכיבים השונים יחדיו, כדי ליצור חוויה נוחה ומרגשת".

 החוויות החדשות לרויאל קריביאן יכללו :

ידית המעוף – חווית הצניחה החופשית הראשונה בים המאפשרת ליהנות מצניחה חופשית, בסביבה מדומה.

כוכב הצפון – פלא הנדסי, הלוקח את האורחים לגבהים חדשים, עם כמוסה בצורת תכשיט זכוכית, המעבירה את הנוסעים במסע  של יותר מ-100 מטרים מעל הים ומעל צידי האוניה, ומספקת נוף  של 360 מעלות.

"אנו נרגשים להשיק אבני דרך משמעותיות בהיסטוריית עיצוב האוניות על-גבי Quantum of the Seas ועל-גבי Anthem of the Seas", אומר אדם גולדשטיין, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן אינטרנשיונל. "הרוח החדשנית של המותג שלנו חיה ובועטת, ובאיכות קוואנטום, אנו מספקים פעילויות בלתי צפויות במרחבים הכי מדהימים. האורחים שלנו צריכים להתכונן ל'וואוו' של חייהם".

אורחי Quantum of the Seas ו-Anthem of the Seas ימצאו אפשרויות בשלושה מתחמים חדשים ובלעדיים.

 Two70°, הוא חדר ענק רב-שלבי אשר בוודאי יהפוך לאחד מן המתחמים האיקונים על-גבי סיפוני איכות הקוואנטום. המתחם נקרא ב על שם הנוף הפנוראמי והמרהיב לים בן 270 מעלות, באמצעות רצפה-עד-תקרה מזכוכית, המשתרע על פני כמעט שלושה מפלסים בירכתי האוניה. ה- Two70°חובק בתוכו טכנולוגיה ובידור במטרה ליצור מסע מהפכני מיום ללילה. התפאורה יכולה להתחבר עם הים במהלך היום, כשה-Two70° מציע חלל סלון מודרני ונוח לאורחים המעוניינים לנוח ולהירגע.

המתחם המקורה הגדול ביותר בים, SeaPlex, הוא מרכז לספורט ייחודי ואיזור בילוי עם מגוון אפשרויות מרתקות  לאורחים בכל הגילאים. האורחים זוכים לחוויות של "הראשונים בים", הם יכולים להתנסות בבית ספר לקרקס עם טרפז מעופף, או לשחק כדורסל במגרש ענק ורשמי על-פי כלליים בינלאומיים. עם עת השקיעה, המגרש הופך למרחב המכוניות המתנגשות וזירת החלקת גלגליות מלאת כיף ובידור. לחלופין, אורחים יכולים לרקוד למוסיקה מתוזמרת מעמדת ה-DJ הצפה, שמרחפת מעל הפעילות בשטח.

אולם ההופעות והמקום החם ביותר למוסיקה חיה על-גבי הקוואנטום, מיוזיק הול הוא האתר שבו אורחים יכולים ליהנות באופן אינטימי ובלעדי מהופעות חיות, תקליטנים, מסיבות לילה, שולחנות ביליארד ועוד.

הרויאל קריביאן משיק את תאי הלינה המרווחים והמפוארים , ומציג חדרים הגדולים בממוצע של תשעה אחוזים מאלו שבאוניות באיכות אואזיס (Oasis).

בכל חדר על-גבי Quantum of the Seas יש נוף, עם מרפסת הוירטואלית ,רעיון עיצובי זה מכניס מרפסת מדומה לחדרי היוקרה ומציע נופים רחבי ידיים בזמן אמת של האוקיינוס ושל היעדים המרגשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: