אא

עולים לירושלים: הוועידה הבינ"ל לתיירות יוצאת לדרך

בנייני האומה בירושלים יארחו בימים שני-רביעי (27-29.5) את בכירי ענף התיירות בארץ ובעולם. השר לנדאו: "גאים על ההזדמנות"

||| |||

ממשיכים במסורת. וועידת ירושלים הבינלאומית לתיירות תתקיים השבוע זו השנה השנייה ברציפות מרכז הקונגרסים הבינלאומי - בנייני האומה בירושלים.

האירוע שנחשב לאחד היוקרתיים בענף ייערך בימים שני-רביעי (27-29.5) וצפוי למשוך אליו את בכירי הענף בארץ ובעולם, כאשר לצידם של שר התיירות עוזי לנדאו וראש העיר, ניר ברקת, יתארחו בו גם שמות כמו שלדון אדלסון (יו"ר ומנכ"ל חברת התיירות "לאס וגאס סאנדס"), ד"ר ריצ'רד פלורידה (תאורטיקן וכלכלן אורבני), מיכאל ארד (אדריכל האנדרטה הלאומית והמוזיאון לזכר פיגועי ה-11 בספטמבר בניו יורק), אורי לוין (מייסד ונשיא אפליקציית WAZE). יתר על כן, ישתתפו בוועידה ראשי ערים מרחבי העולם, מומחים עולמיים בתחום התיירות, אנשי עסקים ויזמים.

הוועידה המאורגנת ביוזמת משרד ראש הממשלה, משרד התיירות ועיריית ירושלים תתמקד השנה בתיירות אורבנית וטכנולוגית תוך קיום שיח מקצועי בו ידונו אודות האתגרים והמגמות המעצבות את תעשיית התיירות בעולם. כמו כן תכלול הוועידה הרצאות בנושאי יצירת נטוורקינג עסקיים בתעשייה ובמגמות טכנולוגיות חדשות כגון אפליקציות תיירותיות.

"אנו מתכבדים וגאים על ההזדמנות לארח בישראל את בכירי תחום התיירות בעולם", הכריז שר התיירות עוזי לנדאו טרם פתיחת הוועידה. "ישראל היא מדינה עתירה בחדשנות המלווה בשיתוף פעולה הדוק עם מדינות נוספות אשר מהוות תנאי חשוב לקידום התיירות בכל מקום בעולם".

גם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת שנאם גם בוועידה אשתקד הוסיף לדברי השר. "ירושלים גאה להמשיך במסורת שהתחלנו ולקיים בעיר את הוועידה הבינלאומית לתיירות גם בשנת 2013. ירושלים הינה עיר מובילה בחדשנות ששברה בשנים האחרונות את שיאי מספר התיירים המגיעים אליה הן בתיירות והן בתיירות הפנים. כולי תקווה כי מירושלים ייצאו הבשורות הטכנולוגיות לעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: