אא

אליטליה - חברת התעופה המועדפת על ידי איטלקים

מחקר שבוצע על ידי מכון הגרמני לאיכות השירות  קבע כי אליטליה ו AIR ONE הינן "חברות התעופה הטובות ביותר בשירותים המוצעים ללקוחותיהם"

| |

אליטליה ו AIR ONE הוכרו על ידי סוקרים מהמכון הגרמני לאיכות שירות כ: "חברות התעופה הטובות ביותר במונחים של שירותים המוצעים ללקוחותיהם", זוכות מדליות זהב לשיעורים הגבוהים שהושגו על שביעות רצון , 82.6% לאליטליה ו -82% AIR ONE.

מחקר "אלופי השירות " בוצע על ידי המכון הגרמני לאיכות שירות (DISQ) על מדגם של 74,000 צרכנים איטלקים, תוך כדי ניתוח השירות המוצע על ידי 274 חברות, מחולק ל-49 קטגוריות הכוללות חברות תעופה, רכבות, שדות תעופה, בנקים, , רשתות סופרמרקט, חנויות ספרים וקמעונאים אחרים.

לדברי המכון הגרמני לאיכות שירות DISQ, אליטליה ו- AIR ONE הינן המובילות מבין רשימת חברות התעופה בציון של אליטליה 82.6% ו AIR ONE בציון של 82% ( אחריהן לופטהנזה 78.7% ) וגם בקרב רשימת מובילי התחבורה (רכבות, ספינות, אוטובוסים). בנוסף, תוצאות המחקר מוכיחות כי חברות התעופה הסדירות הינן מועדפות על פני חברות התעופה מסוג לאו קוסט.

תגובת מנ"כל אליטליה , גבריאלה דל טורקיו, "אנו גאים מאוד על הכרה זו במחקר שביצע המכון הגרמני לאיכות השירות . הזכייה במדליית הזהב עבור השירותים הניתנים ללקוחותינו הינו גמול על העבודה שבוצעה על ידי הנהלת אליטליה בשנים האחרונות. הבחירות שנעשו תאמו את ציפיות הלקוחות להם אנו אסירי תודה. אחת המטרות שלנו היא לספק את הצרכים של לקוחותינו באמצעות שירות איכותי ויעיל. הזכייה עבורנו מהווה תמריץ להמשיך לשפר את השירות גם בעתיד."

בשנת 2012 הטיסה אליטליה 24.3 מיליון נוסעים. במהלך קיץ 2013, אליטליה תפעיל יותר מ 4,800 טיסות בשבוע לרשת של 101 יעדים,בינהם 26 יעדים באיטליה ו -75 בשאר העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: