אא

שוברים שיאים: התיירים הסינים מככבים בעולם

מנתוני ממשלת סין עולה כי התיירים המקומיים הוציאו אשתקד סכום עתק של למעלה מ-100 מיליארד דולר לטובת חופשות וטיולים ברחבי העולם. המשמעות: הפיכתם לשוק צורכי התיירות הגדול בעולם

| |

מיליארד סינים לא טועים. בשעה שעוזי לנדאו וחבריו למשרד התיירות עמלים ימים ולילות במטרה להעלות את מספר התיירים למדינת ישראל לאזור 4 מיליון בני האדם, כדאי שיעשו שם איזו אתנחתא קלה בחיפושים ויקראו את הכתבה הבאה.

הסיבה: שבירת שיא חסר תקדים על ידי התיירים הסינים, כפי שחושפת השבוע הממשלה המקומית לפיה סכום ההוצאות הכולל של תייריה המטיילים ברחבי העולם עמד במהלך 2012 על סכום מפלצתי של למעלה מ-100 מיליארד דולר.

חציית הרף יוצא הדופן, לטענתם של בכירים בענף התיירות הסתמכה בעיקר על ביקורם של הסינים ביבשת אוסטרליה אשתקד שמנתה 625 אלף תיירים סינים המהווים נסיקה של 16 אחוזים לעומת 2012, כאשר התחזית היא כי עד 2020 ייחצה רף מיליון התיירים הסינים ביבשת.

"כל מי שמחזיק מעצמו ומעוניין להישאר במשחק חייב להסתמך על תיירות וקשרי ידידות עם סין", הבהיר בכיר בענף התיירות האוסטרלי לאחר חשיפת הנתונים והוסיף. "מדובר בשוק הגדול בעולם ולו משמעויות כלכליות כבירות. מדינה שתצליח למתג עצמה כידידותית ואטרקטיבית עבור התיירים הסינים תקצור את הפירות במהרה".

נכון להיום נדמה כי לסינים אין מתחרה ממשי על תואר צרכנית התיירות הגדולה בעולם, כאשר מאחוריה מזדנבות רוסיה וברזיל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: