אא

הישראלים מצביעים ברגליים: עלייה של 10% בחופשות שייט

כך עולה מנתונים שמפרסמת חברת הפלגות היוקרה הבינלאומית רויאל קאריביאן המיוצגת בישראל על ידי סנורמה. המנהלת האזורית של רויאל קאריביאן במזה"ת, הלן בק הגיעה לביקור מיוחד בישראל. למעלה מ-40 אלף איש הפליגו עם החברה ב-2013

| |

סנורמה על המפה. חברת הפלגות הנופש הוותיקה והמוערכת ערכה ביום חמישי האחרון אירוע ייחודי לציון הצלחתה הכבירה של חברת הפלגות היוקרה, רויאל קאריביאן המיוצגת על ידה.

אורחת הכבוד של פגש העיתונאים שנערך חמישי האחרון במסעדת רפאל שבתל אביב הייתה המנהלת האחראית על אירופה, אפריקה והמזרח התיכון בחברה,  הלן בק שהיטיבה להציג את הנתונים המרשימים. "אנו שמחים לבשר על גידול של 10 אחוזים ב-2013 בכמות הלקוחות שבחרו רויאל קאריביאן", סיפרה. "זאת בנוסף לגידול מהשנה דאשתקד המשקף הפלגות למגוון יעדים החל מאירופה, ארה"ב, הקאריביים, אלסקה ואסיה".

בק הציגה תמונה אופטימית בהתייחס עתיד החברה כשהצהירה. "הרווחנו ב-2012 7.7 מיליארד דולר והציפייה היא להמשיך ולשבור שיאי רווח בתוספת להגדלת מספר הנוסעים העולמית שעמדה בשנה האחרונה על יותר מ-5 מיליון נוסעים. בנוסף, ההזמנות ל-2014 כבר עברו את סף המכירות בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2013 והן בהחלט מצביעות על כך שהשוק הישראלי מכיר בחשיבותה של הזמנה מוקדמת. זוהי הדרך להבטיח את התעריפים והזמינות הטובים ביותר".

לצד דבריה של בק נשא דברים אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה המייצגת את רויאל קאריביאן בישראל שהתכבד אף להעניק לה אות מגן מיוחד לציון שיתוף הפעולה בין החברות. "הייתה לנו שנה נהדרת. כמות הנוסעים שיצאו עם אוניות יוקרה אותם אנו מייצגים לחו"ל חצתה את רף ה-40 אלף איש, בעיקר לברצלונה ורומא יחד עם אתרים רחוקים יותר כמו אלסקה והקאריביים. זה אומר את הכול".

במהלך האירוע חשפו השניים כי כבר בנובמבר 2014 תושק אונייה חדשה לחברה בשם "קוואנטום" שתהווה לדבריהם פריצת דרך בעולם הקרוזים. "פספורטניוז" ממתין בקוצר רוח. 


הלן בק (מימין) ושנבל. נתוני מכירות מעודדים לרויאל קאריביאן ב-2014

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: