אא

הפגנות מחאה בתאילנד: תיירים נדרשו להימנע מלבוש אדום או צהוב

סוכני הנסיעות וגורמי תיירות במדינה מנסים על פניו להרגיע את הרוחות הסוערות ברחובות, אך נאלצים להתמודד במקביל עם 23 אזהרות מסע שונות למדינה, כולל לבנגקוק. הממשלה המקומית הורתה לתיירים במדינה להימנע מלבוש מסוים מחשש לדמיון למפגינים

| |

האם התיירות לתאילנד עומדת בפני מכה קשה? בעקבות הפגנות ענק שמתקיימות בימים האחרונים ברחובות המדינה כנגד ראש הממשלה המכהן, יאינגלאק שינווטארה וכנגד אחיו, ראש הממשלה לשעבר טקסין שינווטארה, ניכר לחץ במדינה מפני פגיעה של ממש בהיבט התיירותי.

לאחר כינוס עיתונאים ותקשורת שנערך אתמול מטעם משרד החוץ התאילנדי בנושא סכנות העלולות להיגרם לתיירים בחלק מפרובינציות תאילנדיות, הוציאו 23 מדינות (ביניהן ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וגרמניה) אזהרת המסע עבור תיירים העומדים לבקר בתאילנד בצבע "אפור" שמשמעותה סכנה בביקור באזורים מסוימים ברחבי המדינה בהם מתקיימות הפגנות לצד פעולות פשע ואנדרלמוסיה. משרד החוץ הרוסי אף החמיר עוד יותר בדרישה מאזרחיו להימנע גם מביקור בבנגקוק.

חרף העובדה שעד עתה התנהלו ההפגנות בתאילנד על מי מנוחות, חוששים במדינה כי במידה ולא יצליחו להגיע הצדדים להסכמה כלשהיא בעתיד הקרוב, צפויה המחאה להידרדר הוסיף לעצמה נופך אלים, כפי שקרה בקיץ 2010 אז נהרגו 90 מפגינים במהלך עימותים עם כוחות המשטרה והביטחון התאילנדים.

בנוסף הזהירו הרשויות התאילנדיות את התיירים הנכנסים לתחומי המדינה מלבישת חולצות אדומות או צהובות אשר עשויות לעורר דמיון לתנועת האופוזיציה "החולצות האדומות" או לארגון "החולצות הצהובות" המזוהה עם מלך תאילנד ומתנגד לשלטונו של שינווטארה. התאילנדים הסבירו את הדרישה בטענה כי מדובר בביטחונם האישי של התיירים. "אנחנו לא רוצים לקחת שום צ'אנס", הסבירו בשיחה עם סוכנויות ידיעות מקומיות.

יש לציין כי עד עתה לא ניכרת ירידה משמעותית בכמות המבקרים בתאילנד, אולם במידה וההפגנות יימשכו גם לאורך השבועות הקרובים, צפוייה אחת המדינות אשר חרטה על דגלה את אירוח התיירים הזרים, לספוג פגיעה כלכלית ותמידית כאחד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: