אא

ביקור מלכותי: אוניית הפאר קווין אליזבת עגנה בחיפה

כ-40 סוכני נסיעות זכו לסיור על אוניית הקווין אליזבת של חברת קיונארד והתרשמו לטובה. רונית איפרגן, מנהלת מחלקת השיט במד קרוזס המשווקת את הפלגות החברה."הסוכנים התלהבו מיופייה המרהיב של האונייה"

||| |||

המלכה בישראל. כ-40 סוכני נסיעות זכו במהלך חודש נובמבר החולף לסיור מעשיר על אוניית "הקווין אליזבת" של חברת קיונארד, אותה משווקת חברת מד קרוזס הישראלית. הסיור נערך בנמל חיפה, בה עגנה האונייה כחלק ממסע הפלגתה בים התיכון. 

קיונרד ידועה כחברת השיט הקטנה ביותר בעולם ובעלת צי זעיר בן שלוש אוניות בלבד: "קווין מרי 2" (הושקה ב-2004, משקל: 154 אלף טון), "קווין ויקטוריה" (הושקה ב-2007, משקל: 92 אלף טון) ו-"קווין אליזבת" (משקל: 92 אלף טון).

"הסוכנים התפעלו מיופייה המרהיב של האונייה, מתחושת המרחב והעיצוב האלגנטי", סיפרה רונית איפרגן, מנהלת מחלקת השיט בחברת מד קרוזס והוסיפה. "הסיור היווה הזדמנות נוספת עבורי לפגוש סוכנים ולהפריך את התפיסה כי יוקרה בהכרח יקרה".

עוד סיפרה איפרגן תוך התייחסות לכדאיות רכישת קרוזים דרך קיונארד ואמרה. "כמי שמתמחה במספר חברות שיט, פעמים רבות אני נתקלת במחירים נמוכים יותר דווקא דרך חברת קיונארד ועל כן אני ממליצה לסוכני הנסיעות להוסיפה לתודעתם.

אני מציעה לסוכנים להציע את הפלגות החברה בעיקר לזוגות המחפשים אווירה נינוחה, יוקרתית ותרבותית עם שירות בלתי מתפשר ואוכל נהדר".

ומה לגבי העתיד? לקראת 2014 מציעים בקיונרד הפלגות לאזור הים הצפוני ליעדים שונים כמו איסלנד, הים התיכון, האיים הבריטיים, האיים הקנאריים, המזרח הרחוק, תעלת פנמה והמסלול הטרנס-אטלנטי בין סאות'המפטון לניו יורק.


הסוכנים במהלך הסיור באוניית "הקווין אליזבת". התרשמו לטובה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: