אא

הערכות בטורקיה: תוקל הוצאת הויזה לאירופה

גורמים באיחוד האירופי פועלים בתקופה האחרונה להסדרת ויזות למטיילים טורקים ליבשת ביתר קלות. המשמעויות האפשריות: הגברה מאסיבית של תיירות מטורקיה לאירופה

| |

בשורה חשובה לתיירות הטורקית. גורמים באיחוד האירופי עמלים בשבועות האחרונים על תוכנית במסגרתה תתאפשר כניסת תיירים ומטיילים תורכים ליבשת בקלות יתרה.

לאחרונה חתמו שני הצדדים על הסכם במסגרתו תתאפשרנה לממשלות 28 המדינות החברות באיחוד לשלוח בחזרה מהגרים שחצו את הגבול מטורקיה לתוך אירופה. בתמורה הסכימו באיחוד לדון בהקלות לבקשות ויזה עבור מטיילים המעוניינים לנפוש ביבשת ביתר קלות.

טורקיה ידועה כאחת המדינות הפעילות ביותר בתחום ההגירה הבלתי חוקית לאורך שנים ארוכות, כאשר לצד ההסתננות לתחומי אירופה, נרשמת התופעה גם באפריקה ובמזרח התיכון.

אולם מאחורי הקלעים מטרתה של טורקיה עודנה נותרה הצטרפות לאיחוד האירופי, ניסיון שהחל ב-2005 אך עלה בשנים האחרונות על שרטון בעיקר בשל המחלוקות הפוליטיות בקפריסין והתנגדות צרפת וגרמניה להגברת הנציגות הטורקית במדינתם, אשר האטו משמעותית את התהליך. 

גורם בכיר במשרד התיירות הטורקי התייחס למהלך המתגבש בשביעות רצון וסיפר כי "העם הטורקי מייחל להקלות לכניסת תיירים לאירופה כחלק מהרצון לחזק את היחסים בין הצדדים. אין ספק כי אישור החלטה שכזו תביא להגברה מאסיבית של תיירים מטורקיה לעבר כל אירופה ובשלב הבא תאפשר בתקווה את הצטרפותנו לאיחוד. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: