אא

פעמיים כי טוב: נורווג'יאן קרוז ליין שוב על הפודיום

חברת הקרוזים נבחרה בפעם השנייה ברציפות כחברת השיט הטובה בעולם מבין חברות השיט הגדולות על ידי ארגון ה-WORLD TRAVEL AWARDS

| |

יש כבוד. בטקס הגאלה ה-20 שערך הארגון בשבוע שעבר נבחרה נורווג'יאן קרוז ליין בפעם השנייה ברציפות לחברת השיט הטובה בעולם מבין חברות השייט הגדולות, זאת לאחר שבחירת צוות השופטים מטעם ארגון ה-WORLD TRAVEL AWARDS התבססה על הצבעת סוכני נסיעות ולקוחות מרחבי העולם.

מנכ"ל החברה, קווין שיהאן התייחס לזכייה בתואר וסיפר. "לכבוד הוא לנו שהלקוחות שלנו ברחבי העולם, הפגינו את אמונתם במוצר ובשירות שלנו המתבטא בהענקת פרס מדהים זה".

עוד הוסיף שיהאן כי : "אנו ממשיכים בתהליכי שיפור המוצרים והרחבת הצי שלנו, כך שהאורחים יוכלו ליצור חווית נופש המותאמת להם אישית. הזכייה מצביעה ללא ספק על היותנו מובילים את התעשייה".

גיל רובין, מנהל הפיתוח העסקי של חברת אופיר טורס הוסיף לשבח את החברה וציין כי "מסלולי הקרוזים המרהיבים של נורווג'יאן למגוון מסלולים ברחבי העולם כמו אירופה, המדיניות הבלטיות, הים התיכון ועוד, יוצרים עבור הלקוחות חופשה מושלמת וחוויות בלתי נשכחות לחיים.

התואר מצטרף לרשימת זכיות נוספות בהן זכתה החברה בשנים האחרונות ביניהם: חברת שייט מצטיינת באירופה ובאיים הקאריביים.

בנושא אחר. בסמינר שערכה החברה לסוכני נסיעות בסוף חדוש אוקטובר הוענקו פרסים ל-15 סוכנים (קרוזים במגוון יעדים ברחבי העולם) שהצטיינו השנה במכירות קרוזים וחבילות החברה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: