אא

קבוצת "מעוף" תפעיל את מחלקת אבידות ומציאות בנתב"ג

קבוצת "מעוף" זכתה במכרז של רשות שדות התעופה. לצורך העבודה, שתחל במהלך החודש, נעשה ניסיון לגייס עובדים מוגבלים, כאשר דרישות התפקיד כוללות 12 שנות לימוד, ידע במחשבים וידיעת השפות עברית ואנגלית.

חברת "מעוף אאוטסורסינג" זכתה במכרז של רשות שדות התעופה להפעלת מחלקת אבידות ומציאות בנתב"ג. הפעילות, באמצעות סניף פתח-תקווה של החברה, הנה לתקופה של שלוש שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות.

מחלקת האבידות ומציאות מטפלת בחפצים שאבדו ונמצאו ברחבי הנמל, החל ממזוודות, דרך מכשירי טלפון ניידים ועד כסף מזומן, תרה אחר בעליהם, ומנהלת רשימת מלאי ממוחשבת של הפריטים. מדובר בכ- 300 פריטים בחודש בממוצע. במידה ולאחר "תקופת צינון" לא נמצא לאבידות השונות דורש, עובר הכסף המזומן לתרומה לעמותות לנזקקים, וחפצי הערך נמכרים במכירה פומבית.

לדברי עמית רשף, מנכ"ל קבוצת "מעוף": "מעוף זכתה במכרז לאחר שהוכיחה כי יש לה ניסיון רב בפעילות של ניהול מחסנים ואחריות על מלאי רחב היקף באאוטסורסינג . לצורך העבודה במחלקה, שתחל במהלך חודש ינואר 2009, וכחלק מהתפיסה הכוללת של מעוף לפעולה למען הקהילה, נעשה ניסיון לגייס עובדים מוגבלים, כגון נכי צה"ל, כאשר דרישות התפקיד כוללות 12 שנות לימוד, ידע במחשבים וידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: