אא

שרת התיירות לראשי המשק: חזקו את תעשיית התיירות ועובדיה-בחרו חופשה כחול-לבן!

השרה רוחמה אברהם בלילא כינסה אמש את ראשי תעשיית התיירות לדיון דחוף בהשלכות המשבר הכלכלי העולמי והמצב הביטחוני על שנת התיירות 2009.

Shutterstock Shutterstock
שרת התיירות, רוחמה אברהם בלילא, כינסה אמש את חברי לשכת התיאום של תעשיית התיירות, בראשות היו"ר, מיכאל פדרמן, לדיון דחוף בהשלכות המשבר הכלכלי העולמי והמצב הביטחוני, על שנת התיירות 2009. במפגש לקחו חלק מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח, חברי הנהלת המשרד ונציגי המלונאים, סוכני הנסיעות, מארגני תיירות נכנסת ותיירות הפנים.

במהלך הפגישה דנו המשתתפים בצורך בנקיטת סדרת פעולות בכדי לשמר את הישגי שנת 2008 - במהלכה ביקרו בישראל 3 מיליון תיירים – שיא בתיירות הנכנסת לישראל. בין היתר הוחלט על פעילות משותפת לשימור ולהכשרת כוח אדם בתיירות והמשך הפעילות לעידוד תיירות הפנים של יחידים וקבוצות, תוך מתן הטבות לתושבי הדרום. כן ביקשה השרה מנציגי הפורום לבחון ביצוע התאמות ותמחור מחודש לחבילת התיירות של ישראל, להציע חבילות אטרקטיביות במיוחד, כך שיתאימו למצב הכלכלי במדינת המקור לתיירות לישראל.

שרת התיירות הודיעה לחברי הפורום כי בכוונתה לפנות לראשי המשק ומנהלי חברות ולהניעם לקיים כנסים, אירועים, ימי עיון ופעילויות בארץ, בכדי לחזק את תיירות הפנים ולסייע לצמיחה ולתעסוקה של המשק הישראלי. כן הודיעה השרה כי משרד התיירות יתגבר במהלך החודשים הקרובים את פעילויות השיווק בעולם, בכדי לשמר את רף הביקושים ואת מערך המשווקים הפועל מול המשרד ברחבי העולם.

השרה אברהם בלילא: "תעשיית התיירות הנה מנוע צמיחה מהחשובים במשק הישראלי. בשנת 2008 נאמדת התרומה הכוללת של התיירות למשק ב- 40 מיליארד שקלים והעסקתם של כ- 160 אלף עובדים בפעילות תיירותית. אני קוראת למנהלי החברות הגדולות במשק: חזקו את תעשיית התיירות בימים אלו – תבחרו בחופשה כחול-לבן ותעזרו לתעשיית התיירות, לעובדים ולמשק כולו".

נשיא התאחדות המלונות בישראל, אלי גונן: "תעשיית התיירות הנה חלק מהמשק ובימים אלה נרתמת לטובת תושבי הדרום בכדי לסייע להם. במקביל ביקשנו משרת התיירות לפעול מול גורמי הממשלה ומשרד האוצר בכדי לסייע לתעשיית התיירות בימים אלו של משבר ביטחוני וכלכלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: