אא

ויוה אספניה: שיא תיירות היסטורי לספרד

משרד התיירות הספרדי מדווח על רווחי שיא היסטוריים ויוצאי דופן בסך 81 מיליארד דולר בשנה החולפת המהווים עלייה של עשירית האחוז לעומת התקופה המקבילה ב-2012. מקורות התיירים המרכזיים: בריטניה, גרמניה וצרפת. לנו נותר רק לקנא

| |

שנה נהדרת לתיירות הספרדית. בדיווח רשמי שהתקבל השבוע מטעם משרד התיירות המקומי במדינה עולים נתונים יוצאי דופן המציגים מצג מרשים לפיו במהלך שנת 2013 פקדו את שורות המדינה למעלה מ-60 מיליון תיירים זרים (60.6 מיליון איש).

אלא שפרט לכמות התיירים יוצאת הדופן, מתרגשים בספרד מנתון מלבב נוסף, הפעם בגזרה הכלכלית לפיו סך ההכנסות מתיירות נכנסת במהלך השנה החולפת הסתכמו ב-81 מיליארד דולר המהווים כעשרה אחוזים משכלול הכנסות המדינה הכוללות ב-2013 (עלייה של 9.6% לעומת 2012).

מקור התיירים המרכזיים למדינה במהלך השנה החולפת התנקז בעיקר מהיבשת האירופית, כאשר המובילה בתחום היא בריטניה שסיפקה מצידה לכלכלה המקומית סכום של כ-12 מיליארד דולר. אחריה ברשימת ספקיות התיירים והכסף לספרד נמצאות גרמניה (9.7 מיליארד דולר) וצרפת (5.9 מיליארד דולר).

את העלייה במספרי התיירים מקשרים במדינה מחד לעלייה הפופולאריות של ערי תיירות מרכזיים בספרד, ביניהם ברצלונה, מדריד, קוסטה בראווה ומלאגה לצד השפעות גלובליות כמו הירידה התלולה בתיירות הנכנסת למצרים.

ומה באשר לישראל? הרשו לנו לנחש כי עוזי לנדאו ועמיתיו במשרד התיירות ימשיכו להביט בקנאה בנתונים המדהימים של המדינה מעבר לים גם בשנים הקרובות. 


ברצלונה. שותפה להישג השיא עבור התיירות הספרדית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: