אא

ממשיכים בחיפושי המטוס המלזי: חשש כי מדובר בפיגוע טרור

קרוב ל-48 שעות לאחר הדיווחים על חשש מאסון תעופתי בעקבות התרסקותו לכאורה של מטוס הבואינג 777 של חברת "מלזיה איירליינס", רומזים גורמי חקירה המעורים בפרשה כי ההיעלמות המסתורית עשויה להיקשר לפעילות טרור. צי מטוסים וספינות עוסקים במלאכת החיפוש

החשש לגורל נוסעי טיסת "מלזיה אירליינס" גובר. לאחר למעלה מיממה של חיפושים קדחתניים באזור שבין מלזיה לוויטנאם, טרם הצליחו צוותי ההצלה והחיפוש לאתר סימנים להתרסקות מטוס החברה שהמריא אתמול (שבת) מקואלה למפור שבמלזיה לכיוון בייג'ינג' (סין) ועימו אבד הקשר. 

הרשויות הוויאטנמיות הודיעו בשעות האחרונות כי מצאו שני כתמי נפט גדולים שעשויים להיקשר לכלי הטייס הנעדר, אך לפי שעה אין להודעה זו כל אישוש וביסוס רשמי כאשר במקביל צי של למעלה מ-10 ספינות ומטוסים נצפים משוטטים בים ובאוויר במטרה לנסות ולאתר רמז כלשהוא לגורלו של המטוס.

מקור התקוות של צוותי החיפוש וההצלה הפועלים קרוב ל-48 השעות האחרונות מסביב לשעון במטרה למצוא סימנים או שרידים כלשהם ממטוס הבואינג 777 של החברה מתבססות על דיווח משפחתו של אחד מנוסעי הטיסה מסין שטענה כי הצליחה להתחבר לטלפון הנייד של יקירה, אך זה נותק מיד, דבר המעלה את החשש שמא מדובר באירוע טרור שתוכנן מבעוד מועד.

מנגד, גורמים פסימיים יותר סבורים כי המטוס ועליו 227 נוסעים ו-12 אנשי צוות התרסק בים סין הדרומי, סמוך לאי הוויאטנמי טאו צ'ו. לטענת גורם רשמי מחיל הים הוויאטנמי, זוהי הסבירות הגבוהה ביותר לפיה אין גם ניצולים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: