אא

חדש בנתב"ג: אפליקציה ייעודית לנוסעים

רשות שדות התעופה משיקה אפליקציה חדשה לשירות הנוסעים. בין האפשרויות המוצעות בה: לוח המראות ונחיתות, דרכי הגעה לשדה והמלצות לרשימת משימות לקראת הטיסה. מנהל נתב"ג, שמואל זכאי: "משתלבים בתפיסה העולמית של נמלי התעופה הרואים עצמם חלק מחווית הנוסע"

| |

בשורה עבור הנוסעים בנתב"ג. החל מהשבוע מפעילה רשות שדות התעופה אפליקציה חדשה המספקת מגוון רחב של אפשרויות לרווחת הנוסעים החל משלב טרום הטיסה ועד לנחיתה 

האפליקציה המכונה "נמל התעופה בן גוריון" מאפשרת לקבל הישר למכשיר הטלפון הנייד (סמארטפון או אנדרואיד) מידע על לוח הטיסות היוצאות והנכנסות לנתב"ג, שינויים בזמני ההמראות והנחיתות וכן שינויי שערי היציאה לטיסה בטרמינל 3  בשדה. אפשרויות נוספות אותן מציעה האפליקציה כוללות דרכי הגעה נוחות לנתב"ג, כלה בתוכנת ג'י פי אס, שימוש בתחבורה ציבורית ומידע על תפוסת החניונים בנמל התעופה בזמן אמת לרבות מחירי החנייה.

אפשרות נוספת אותה מציעה האפליקציה החדשה כוללת המלצות לרשימת משימות לקראת הטיסה, הכוללת בין היתר: בדיקת תוקף הדרכון, וידוא האם קיים ברשותם של הנוסעים ביטוח נסיעות לחו"ל, המלצות לביצוע צ'ק אין מהבית לחיסכון זמן בשדה, הסברים אודות רשיון נהיגה בינלאומי וכן מידע על הטרמינל ממנו יוצאת הטיסה). יש לציין כי הרשימה מעניקה בנוסף אפשרות להזין משימות אישיות ופרטיות.

ברש"ת מציינים כי האפליקציה הינה ייעודית גם עבור מלווי טיסה ומקבלי פנים וזמינה לכלל הנוסעים בין אם תיירים או נוסעים ישראלים המעוניינים להקדים את ההכנות לטיסה מבעוד מועד.

מנהל נתב"ג, שמואל זכאי התייחס להשקת האפליקציה וסיפר כי "נמל התעופה בן גוריון משתלב בתפיסה העולמית של נמלי התעופה הרואים עצמם חלק מחווית הנוסע. החופשה מתחילה בבית בהכנות לטיסה. זה אומר לקצר לנוסע ככל הניתן את הסידורים לטיסה ולהרחיב לו את חווית השהייה בנתב"ג ואת הזמן החוויתי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: