אא

שייט נהרות - הטרנד שתופס תאוצה בקרב המטייל הישראלי

שירי גורדון, מנכ"ל 'גורדון טורס': "טיול שייט הוא השילוב האידיאלי לחופשה אינטימית ומפנקת על המים, הכוללת סיורים וטיולים בערים היפות ביותר באירופה"

||| |||

בעוד הספינה שטה על מימי הנהר, נותר שפע של זמן לבילוי ומנוחה. חובבי הנוף האירופאי יתרווחו על הסיפון, או מול החלון הצרפתי בחדרם וייהנו מספר טוב, ממשחק קלפים ידידותי בטרקלין, או קוקטייל צונן ונשנושים על הסיפון החיצוני של האונייה. טיול שייט הנהרות הפופולרי מאפשר לחוות את אירופה בצורה המפנקת והנוחה ביותר.

בשנים האחרונות הפך שייט הנהרות לטרנד פופולרי בקרב מטיילים בעולם, והמטייל הישראלי בפרט. מדובר למעשה במסע שייט בספינת נהר מפוארת, ממש "מלון צף", שעושה את דרכה לאורך הנהר ועוגנת כל יום במקום אחר. זהו השילוב האידיאלי לחופשה מפנקת: מסע זה מאפשר מצד אחד להשתחרר מהמועקה של סידורים, ניווטים ונסיעות תוך כדי שהייה בתנאים של מלון יוקרה מפנק ואירוח ברמה גבוהה ועם יחס אישי, תוך שילוב סיורי עומק בכפרים ובעיירות שלאורך חופי הנהר בו שטים. בחופשת שייט הנהרות ניתן ליהנות גם מופעי פולקלור, הרצאות, בידור ומכלול שירותים שמעניק צוות האונייה.

שייט הנהרות הינו אחד ממוצרי הדגל של חברת התיירות המשפחתית הוותיקה 'גורדון טורס', אשר מהווה היום את הסיטונאי הגדול ביותר בישראל בתחום שייט הנהרות, ומייצגת את החברות המובילות בתחום, ביניהן חברות השייט המפוארות Amawaterways, UNIWORLD , A-ROSA ו-Viking. השייט מוצע בנהרות אירופה הגדולים, כמו הריין, המוזל, הרון והדנובה, אך גם בנהרות יותר אקזוטיים, כמו בדרום אפריקה, מיאנמר, וויאטנם וקמבודיה, וכן פרו והאמזונס.


חוויית שייט הנהרות אורכת בדרך כלל כשבוע, אך ישנם מסלולים קצרים וארוכים יותר. החופשה מתאימה לכל מי שכבר טייל באירופה בדרכי התחבורה המסורתיות ומעוניין בחופשה, שכוללת את מיטב הפינוקים: ארוחות גורמה של שפים בינלאומיים מובילים, סיורי חוף מודרכים וערבי תרבות ופולקלור עשירים.

"את שייט הנהרות ייבאנו לישראל לפני כ-15 שנים, לאחר שזיהינו את הפוטנציאל הקיים בטיול זה. כיוון שבמקור המוצר כוון לשוק האמריקאי, הוא התאים לתייר הישראלי, שגם הוא אוהב ומעריך רמה גבוהה של שירות, אירוח נדיב ויחס אישי. מאחר והספינות אינן גדולות (עד 100 תאים), נשמרת הפרטיות והאינטימיות על האונייה, כמו גם בסיורים. בנוסף, במהלך השייט לא מורגשות תנודות המים, עובדה חשובה לסובלים מבחילות, ויש קרבה תמידית לערים המרכזיות של אירופה, מבלי צורך לבזבז זמן יקר בנסיעות מיעד ליעד", אומרת שירי גורדון, מנכ"ל "גורדון טורס". "מדובר בטיול שמאפשר הנאה מקסימלית מחופשה: לא צריך לדאוג לאוכל, תחבורה או לאטרקציות. טיול השייט הוא חבילה שלמה, מאורגנת הכוללת לינות, ארוחות, סיורי חוף מודרכים בערים העתיקות, באתרים ההיסטוריים, בכפרי היין, בקתדרלות, במוזיאונים, בתצפיות הנופיות ובשמורות הטבע, בליווי מדריכים. בנוסף נערכים מופעי פולקלור, רסיטלים, ומכלול של שירותי בידור. זהו השילוב האידיאלי לחופשה אינטימית ומפנקת על המים, הכוללת סיורים וטיולים בערים היפות ביותר באירופה".

"לאור הביקוש ההולך וגדל בקרב הישראלים לשייט הנהרות, הגדילה גורדון טורס את סל המוצרים ואת הספקים אותם החברה מייצגת בארץ. בשל הביקוש, יצרה החברה גם מסלולי שייט נהרות עם הדרכה בעברית בתאריכים נבחרים ועם צוות מומחה ומקצועי שנותן ערך מוסף מעבר להדרכה הסטנדרטית.

בנוסף, התחילו ב'גורדון טורס' לשווק את חבילות ה-Pack & go למטיילים הספונטניים שאינם מוכנים להתחייב מראש לחופשה. "אנו מציעים בתאריכים ספציפיים ובמסלולים מסוימים מחיר אטרקטיבי של 1,800 דולר לשבוע שייט הכולל טיסות על בסיס מקום פנוי, ולהרשמה מראש כחודשיים בלבד. כמו כן נכנסנו לתחום תיירות התמריץ וקבוצות סגורות ואנו מציעים ולחברות ולארגונים חבילות הכוללות אופניים, סיורי גסטרונומיה ותרבות, פעילות ייחודית על האונייה ושפע תוכניות ורעיונות לפעילות מהנות באזור.

בעבר חופשת שייט הנהרות התאימה לאנשי העשירון העליון בלבד, אך כיום יש שפע של מוצרים החל מחופשה של 4 לילות וחבילות בתאריכים נבחרים. אנו שמחים להציע גם חבילות במחירים אטרקטיביים ללא סיורים, שמשתווים למחירי טיול סטנדרטי באירופה, אך עם נוחות מקסימלית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: