אא

עם הפנים לעתיד: אורנג' השיקה את ה-Connected Car

לרגל השקת "הרכב המחובר" החדש של חברת הסלולר, קיימה קבוצת פרטנר אירוע השקה מיוחד בת"א. בין החידושים: קבלת תמונה מלאה על מערכות הרכב, מידע על אופן הנהיגה, שירותי בידור, ועוד. מנכ"ל הקבוצה, חיים רומנו: "ההתקן החדש מהווה שילוב של חדשנות טכנולוגית במוצר מתקדם"

| |

הדור הבא של עולם הרכב. קבוצת פרטנר שבבעלותה חברת הסלולר, "אורנג", השיקה היום (שלישי) בגני התערוכה שבתל אביב, התקן רכב חכם חדש - Orange Smart Drive, הנועד לחבר את רכביהם של כל לקוחות הסלולר לשירותי ענן.

ה-"SmartDrive" נחשב להתקן חכם המתחבר לרכב ומכיל בנוסף אפליקציה המאפשרת לקבל לנהג תמונה מלאה של כלל מערכות הרכב ואופן הנהיגה, מידע על נהיגה שוחקת רכב ואף אפשרות לחיסכון בהוצאות דלק וביטוח.

כמו כן מאפשר ההתקן לדווח על בעיות שונות ברכב, כגון התראות על תקלות (מצבר חלש, חום מנוע גבוה ועוד) ובעתיד אף שורת טיפולי תחזוקה מונעת, לרבות טיפולים עתידיים, תזכורת לטסט, חידוש ביטוח ועוד). בנוסף יכלול ההתקן גם רשת אינטרנט אלחוטית ייחודית ובאמצעותה יפעיל מערכת בידור נרחבת עבור יושביו. ואם זה לא מספיק, ההתקן יאפשר גם חיבור לתשתיות (רמזורים), רשתות חברתיות בין מכוניות, ביצוע תשלומים מיידיים, ועוד.

לדעת בכירים בענף הסלולר והרכב, המוצר תואם את המהפכה הצפויה בענף, לפיה בשנת 2020 צפויות לנוע על הכבישים כ-200 מיליון מכוניות שתהיינה מחוברת לטכנולוגיה המדוברת. 

ומה לגבי המחיר? בחברה מציינים כי עלות שירות בסיסי ואפליקציה יינתנו במחיר של 24.90 ש"ח לחודש, כאשר המעוניינים בקבלת ליווי והתקנה יאלצו לשלם 99 ש"ח נוספים.

חיים רומנו, מנכ"ל קבוצת פרטנר התייחס באירוע השקה להתקן החדש וציין: "אנו בחברת פרטנר מחויבים לערך החדשנות הטכנולוגית ולאיכות השירות, שהם אבני יסוד בחזוננו הארגוני. ההתקן החדש מהווה שילוב של חדשנות טכנולוגית במוצר מתקדם, ומהווה את אחת מהדוגמאות למימוש האסטרטגיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: