אא

יעקב סודרי מונה לתפקיד מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל

יעקב סודרי כיהן מאז 1998 כמנכ"ל מלון דן תל אביב. קודם לכן כיהן כמנכ"ל המלונות דן אכדיה ודן קיסריה. סודרי יחליף בתפקידו את אריאל קפון, אשר ביקש לאחרונה לסיים את תפקידו, בתום 5 שנים בתפקיד.

Shutterstock Shutterstock
יעקב סודרי החל את דרכו בשנת 1979 כקצין ביטחון במלון דן אכדיה. במהלך השנים מילא שורת תפקידים ארוכה בבתי המלון מובילים בארץ ובחו"ל, בין היתר במלון FAIRMONT בסן פרנסיסקו, גולדן טוליפ בהולנד ומלון צ'רצ'יל בלונדון. לאחר שובו ארצה, בשנת 1990, הגיע לראשונה לעמדת מנכ"ל במלון דן קיסריה. במהלך שהותו בחו"ל רכש הכשרה מקצועית בתחומי המלונאות באוניברסיטת CORNELL בארה"ב ובארץ השלים הכשרה מקצועית בתחומי ניהול בתי מלון וניהול משאבי אנוש מהטכניון. ברשותו תואר ראשון במנהל עסקים.

יעקב סודרי, 52, מתגוררר בהרצליה, נשוי לאורנה ואב ל- 3, יחליף בתפקידו את אריאל קפון, אשר ביקש לאחרונה לסיים את תפקידו, בתום 5 שנים בתפקיד.

איזי כהן, יו"ר מלונות אפריקה ישראל ומנכ"ל קבוצת אפריקה ישראל, אמר: "אני מברך על מינויו של יעקב סודרי לתפקיד מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל. יעקב סודרי מנהל מצויין, בעל רקורד מרשים ביותר וניסיון רב בענף המלונאות והתיירות. הוא ינהיג את רשת מלונות אפריקה ישראל ויוביל אותה להישגים מרשימים כבר בעתיד הקרוב.".

יעקב סודרי הוסיף עוד: "במשך שנותיי ברשת מלונות דן ובפרט במלון דן תל אביב, עמדתי בפני אתגרים מקצועיים משתנים, העשרה תמידית וצברתי חוויות מארועים רבים ומגוונים. כעת אני חש, כי לאחר שורת תפקידים ארוכה, אני בשל ומוכן לאתגר אחר ושונה בדרך חדשה. ברצוני להודות למיקי פדרמן, יו"ר חברת מלונות דן ולעמי הירשטיין, מנכ"ל החברה, על שנים ארוכות של שיתוף פעולה, בחברה שהייתה עבורי בית חם ומשפחה. אני מודה ללב לבייב, יו"ר אפריקה ישראל ולאיזי כהן, יו"ר מלונות אפריקה ישראל ומנכ"ל אפריקה ישראל, על האמון הרב שניתן בי ומאמין שיחד נוכל להצעיד את מלונות אפריקה ישראל בדרך חדשה ומוצלחת."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: