אא

מינוי של כבוד: יוסי פתאל נבחר כחבר הנהלת אופטא העולמית

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות זכה להוקרה על פועלו כשהתמנה כחבר הנהלת ארגון הגג המייצג את התאחדויות הסוכנים במזרח התיכון. פתאל לאחר הבחירה: "שמח על הבחירה אחרי שנים ארוכות בהן נמנע הארגון למנות נציג ישראלי בו, מטעמים פוליטיים זרים"

| |

תעשו הרבה כבוד. יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, אשר מכהן כיו"ר הוועדה לענייני יאט"א וחברות התעופה בארגון, נבחר לאחרונה פה אחד לשמש גם כחבר הנהלת "אופטא" - ארגון הגג העולמי של התאחדויות סוכני הנסיעות במזרח התיכון.

עם בחירתו לתפקיד היוקרתי, התייחס פתאל למינויו לארגון הגג העולמי לאחר תקופה בה לא דרכה רגלו של אף נציג ישראלי בו. "אני שמח על הבחירה ובמיוחד על הבחירה בישראל, לאחר שבמשך שנים ארוכות נמנע הארגון למנות נציג ישראלי, מטעמים פוליטיים זרים".

פתאל הוסיף להתייחס לתפקיד החדש ולאחריות המוטלת על כתפיו כעת, כולל קשר עם מדינות שאינן זוכות לקשרי עבודה רציפים עם ישראל. "במסגרת תפקידי כיו"ר הוועדה לענייני תעופה ויאט"א בארגון, אני נמצא בקשרי עבודה הדוקים עם נציגי מדינות שאיתן אין לישראל יחסים דיפלומטיים כלל", סיפר פתאל.

"בעבר כבר הוזמנתי וביקרתי עם דרכוני הישראלי בבחריין, תימן, אבו-דאבי ומדינות נוספות שאין להן יחסים עם ישראל. תיירות היא גשר ראשון במעלה לשלום וליחסים נורמליים. בין חבריי אופטא יש הערכה רבה להתאחדות הישראלית, ואנחנו שמחים על כך מאוד".

בחודש נובמבר הקרוב יתכנס ארגון אופטא לקונגרס השנתי שלו שיערך הפעם באינדונזיה. פתאל צפוי להציג בפני מליאת הארגון הרצאה בנושא תעופה ויאט"א. 

מערכת "פספורטניוז" מבקשת לברך את מר יוסי פתאל לרגל היבחרו לתפקיד. עלה והצלח (!)


יוסי פתאל. מינוי יוקרתי בארגון הגג העולמי של התאחדויות סוכני הנסיעות במזה"ת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: