אא

הסכם קוד שייר בין אל על ו-JetBlue האמריקאית

החל מה-9 בנובמבר ניתן יהיה לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה בניו יורק ל- 36 מיעדי JetBlue ברחבי ארה"ב. דוד מימון: "ההסכם החדש יאפשר לנוסעי אל על להגיע למאות יעדי המשך בחיבוריות נוחה וזמינות מקסימלית וירחיב את סל המוצרים שמציעה אל על לנוסע הישראלי"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

נוסעי אל על יוכלו לרכוש כרטיס טיסה משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה בניו יורק ל- 36 מיעדי JetBlue ברחבי ארצות הברית, החל מה- 9 בנובמבר 2014.

במסגרת הסכם הקוד שייר שנחתם יוכלו נוסעי אל על לטוס במספר טיסה של החברה מישראל אל מגוון רחב של יעדים מנמלי התעופה של ניו יורק- JFK וניוארק, ומשם לישראל.

דוגמאות ליעדים במסגרת ההסכם החדש: פורט לודרדייל, אורלנדו ושיקאגו – 989 דולר, לאס וגאס וסיאטל – 1,189 דולר, וושינגטון – 969 דולר.

אל על מפעילה עד 22 טיסות שבועיות מת"א לנמלי התעופה ניוארק ו- JFK וההסכם יאפשר לאל על לבצע מכירה חופשית של כרטיסי טיסה ב-36 היעדים הכלולים בהסכם הקוד שייר, הכוללים בין השאר את שיקגו, פורט לודרדייל- הוליווד, לאס וגאס, אורלנדו, סאן פרנסיסקו, סאן חואן, יוסטון, וושינגטון, פאלם ביץ'. ג'ט בלו פועלת כיום ב-86 ערים ברחבי ארצות הברית, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית.

דוד מימון מנכ"ל אל על: "אנו גאים להרחיב את השותפות עם חברת התעופה JetBlue, חברה מצליחה ובעלת מוניטין רב, שגודלה ומגוון נתיביה ושירותיה מדברים בעד עצמם. ההסכם של אל על עם JetBlue הינו מהלך חשוב אשר פותח בפני הנוסע הישראלי והאמריקאי אפשרויות רבות ומגוונות ומעמיק את מרחב האפשרויות לטיסות בין ישראל לצפון אמריקה ומשקף את אסטרטגיית אל על - לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירות לישראל."

רובין הייס, מנכ"ל JetBlue: "אנו שמחים להדק את שיתוף הפעולה עם אל על, שותפה חשובה של JetBlue מזה שנים רבות. שיתוף הפעולה החדש יהפוך את הזמנת הטיסות עבור לקוחותינו לפשוטה עוד יותר."

ג'ט בלו מפעילה טיסות פנים ארציות ברחבי ארה"ב, ובדצמבר תחל לפעול גם לקראקס, בכפוף לאישור הרשויות. החברה מטיסה 30 מיליון נוסעים בשנה ל- 86 יעדים ומפעילה 850 טיסות יומיות. בטיסות ג'ט בלו, כל מקומות הישיבה נקבעים מראש, המחירים הם לכיוון אחד, אין צורך בשהיית לילה ומחיר הכרטיס כולל יחידת כבודה אחת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלJetBlue

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: