אא

ללמוד מהמצרים - הפחתת אגרות ומענקים למארגני תיירות על כל תייר

שר התיירות המצרי, המבקר ביריד WTM, הודיע על תוכנית מיוחדת והפניית משאבים ותקציבים במטרה להחזיר תיירים למדינה: ״נפחית אגרות בשדות התעופה נשיב את התיירים לראות את מצרים היפה״, 9.5 מיליון תיירים ביקרו במצרים ב-2013

| |

שעה שבישראל מתמודדים עם גל הירידה בתיירות הנכנסת, מצריים השכנה מתאוששת ומפנה משאבים ומקצה תקציבי ענק לטובת התיירות, במטרה להחזיר את מספר התיירים למדינה למה שהיה לפני פרוץ המהפכה והחלפת שלטון מובראק .

שר התיירות המצרי, הישאם זאזו, המבקר ביריד ה-WTM, ערך ביריד בלונדון, סיפר לעיתונאים על הקמפיין החדש שהשיקה מצרים, שמטרתו החזרת התיירות הנכנסת למדינה למספרים שהיו למדינה בשנת 2010: 14.75 מיליון תיירים, זאת לעומת 9.5 מיליון תיירים בלבד בשנת 2013. כן זאת לא טעות, למרות המצב הלא יציב במדינה עד השנה האחרונה 9.5 מיליון תיירים ביקרו בשנה שעברה במדינה, יותר מכפליים מהמספר שביקרו בישראל בשנת השיא.

״תיירות משגשגת היא סימן למדינה משגשגת, שמנו מטרה לאומית להחזיר תיירים למצריים לבקר באתרים הנפלאים והרבים שמצרים מציעה וכך נעשה", אמר השר.

ואכן בחודשיים האחרונים מדווחים על עליה של 200% במספר התיירים שביקרו במדינה, זאת לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה .

ואולי כדאי שבמשרד התיירות יקבלו מספר רעיונות משכנינו מדרום - 50 אירו על כל תייר שיבקר בערים לוקסור ואסוואן מציעה מצרים לסוכני נסיעות, מארגני תיירות וסיטונאים שיביאו תיירים לערים אותן מנסה השלטון לקדם מעבר לערים המקובלות, כל זאת במסגרת הקמפיין התיירותי שיתמקד במדינות כמו בריטניה, ששלחה למצרים בשנת 2013 כמיליון תיירים, גרמניה, הולנד, בלגיה וצרפת, כמו כן, משרד התיירות המצרי יזמין עיתונאים ומארגני תיירות מכל העולם לבקר במדינה ולהתרשם מאתרי התיירות הרבים והערים אסואן ולוקסור וכן מהמצב השקט והבטוח במדינה. וזה עדיין לא הכל, השר המצרי סיפר גם על הפחתת אגרות בשדות התעופה לחברות תעופה זרות וכן על שיתופי פעולה עם ארגוני תיירות בינלאומיים שיעזרו בעידוד התיירות למדינה.

כזכור, בחודש יוני האחרון, הוסרה אזהרת המסע של הבריטים על ביקור במצריים וע״פ הערכות, זאת גם אחת הסיבות העיקריות לעליה במספר התיירים בחודשים האחרונים. אגב גם הביתן המצרי השנה עוצב באופן מרהיב, ריכז סביבו תנועה ערה עם שלל אטרקציות והיה גדול משמעותית ממה שמצריים עשתה בשנים האחרונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: