אא

סלבריטי קרוזס מציגה: 2 אוניות חדשות

חברת סלבריטי קרוזס המצויה בבעלות תאגיד השיט רויאל קאריביין, הכריזה על כוונתה לבנות את האוניות חדשות בשיתוף חברת STX הצרפתית. מנכ"ל רויאל קאריביין, ריצ'רד פיין: "תוספת משמעותית לתכנית האסטרטגית שלנו. הצפי להשקת האונייה הראשונה בסדרה: סתיו 2018

| |

חברת השיט סלבריטי קרוזס מתחדשת - הודיעה השבוע על בניית 2 אוניות מסוג חדש בשיתוף חברת STX FRANCE הצרפתית.

הצפי להשקת האונייה הראשונה בסדרה הוא סתיו 2018, כשהשנייה צפויה להיות מושקת בתחילת שנת 2020. האוניות צפויות על פי הערכת מומחים בחברה גודל האוניות עתיד לעמוד על 117 אלף טון כל אחת, והן יהיו בעלות קיבולת של כ-2900 נוסעים.

מנכ"ל רויאל קאריביאן, ריצ'רד ד.פיין, התייחס להודעה על בניית האוניות החדשות ואמר: "שתי האוניות החדשות הן תוספת משמעותית לתכנית האסטרטגית של לצמיחה של צי רויאל קאריביאן, והן ממשיכות את המומנטום החיובי שהשיג המותג סלבריטי בגזרת הפרימיום בענף השיט".

נשיא סלבריטי קרוזס, מייקל ביילי, הוסיף: "STX FRANCE אחראית על בנייתן ועיצובן של רבות מאוניות הקרוזים החדשניות והמעוצבות ביותר בעולם. פרויקט EDGE מציע לה את ההזדמנות להציב סטנדרט חדש לגמרי בתחום. עם האוניות החדשות אנחנו נקרב עוד יותר את האורחים שלנו ליעדים הנחשקים ביותר בעולם, תוך כדי הענקת שירות מיטבי וחוויות נופש מהיוקרתיות ביותר בענף".

יש לציין כי החברות רויאל קאריביין, סלבריטי קרוזס וכן אזאמרה קלאב קרוזס מיוצגות בישראל ע"י חברת סנורמה בבעלות אורי שנבל וקבוצת קשרי תעופה. תאגיד רויאל קאריביאן הינו תאגיד השיט השני בגודלו בעולם הכולל למעלה מ-30 אוניות המשייטות במעלה מ-170 יעדים ברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: